Gå til innhold

FB meld lest etter blokkering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg sender melding til en "ny" facebook - bruker for så å blokkere vedkommende etter at jeg har sendt meldingen.

Vil vedkommende kunne motta meldingen og kunne lese den for det? 

Anonymkode: c4f39...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen som vet ?! 

Anonymkode: c4f39...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de mottar og kan lese den, men det vil ikke stå navn på hvem det er fra heller ikke profilbilde.

Anonymkode: e9fa7...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne personen ikke er venn så blir den lagt under forespørsler for meldinger. Hvis du har sendt noe du angrer på og personen ikke har mottar og åpnet den ennå kan du slette den for dere begge før den blir lest.

Anonymkode: e9fa7...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis denne personen ikke er venn så blir den lagt under forespørsler for meldinger. Hvis du har sendt noe du angrer på og personen ikke har mottar og åpnet den ennå kan du slette den for dere begge før den blir lest.

Anonymkode: e9fa7...789

ok takk for tips.. fikk ikke til å slette meldingen fra mob , men via macen fikk jeg "remove" meldingen "for you" stod det.. men denne "for you" eller "For all" er ikke alltid 100% garantert.. jeg tviler litte granne på at vedkommende har fått lest meldingen. men jeg slettet de uansett, fordi jeg er ferdig med vedkommende. så får satse på at det er i orden, uansett ikke mer jeg kan få gjort nå :P 

Anonymkode: c4f39...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...