AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Hva er greia? Jeg begynner å få veldig liten tro på mannfolk... Menn som er samboere, som skal bli pappa, som nettopp er blitt pappa... Er det virkelig vanlig at menn i forhold tar kontakt med andre damer? Tar damer som er i forhold like ofte kontakt med andre menn? Da tenker jeg på den første kontakten som oppstår. Min erfaring sier at det er menn som starter dette. Anonymkode: 1e9fc...541 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Du er vel ikke attraktiv for single menn da? Anonymkode: c6518...681
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er vel ikke attraktiv for single menn da? Anonymkode: c6518...681 Why??? Anonymkode: 1e9fc...541
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Why??? Anonymkode: 1e9fc...541 Jeg vet da ikke det. Anonymkode: c6518...681
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Slutt å bruk sjekkeapper om du har noen som helst verdi. Det er direkte ekkelt at folk er på tinder og slike plasser. Æsj!! 🤢 Anonymkode: a5ce7...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å bruk sjekkeapper om du har noen som helst verdi. Det er direkte ekkelt at folk er på tinder og slike plasser. Æsj!! 🤢 Anonymkode: a5ce7...4bc Har ingen, det er på messenger og snap det skjer..... Anonymkode: 1e9fc...541
Antiviruset Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Why??? Anonymkode: 1e9fc...541 Fordi de som tar kontakt med deg er opptatte menn, de er bare ute etter en ting nemlig sex.Det er ikke faste forhold de er ute etter. Single menn leter etter den rette for et forhold, sikkert ikke alle mye useriøst der også. Men opptatte gifte menn som du forteller om er ute etter sex, driver på med utroskap ovenfor sin partner. Snap gjør det veldig vanskelig å spore kontakt, fordi meldinger forsvinner kjapt, og tar du skjermbilde så vet de om det og kutter kontakten. Hadde en kvinne tatt kontakt med meg på snap ville jeg blitt mistenksom om jeg ikke kjente henne, og jeg hadde ikke gått i den fella om hun var opptatt. Du er vel så pass oppegående at du tar flere sjekk kontroller på vedkommende før du gjør noe som helst? 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 27 minutter siden, Antiviruset skrev: Fordi de som tar kontakt med deg er opptatte menn, de er bare ute etter en ting nemlig sex.Det er ikke faste forhold de er ute etter. Single menn leter etter den rette for et forhold, sikkert ikke alle mye useriøst der også. Men opptatte gifte menn som du forteller om er ute etter sex, driver på med utroskap ovenfor sin partner. Snap gjør det veldig vanskelig å spore kontakt, fordi meldinger forsvinner kjapt, og tar du skjermbilde så vet de om det og kutter kontakten. Hadde en kvinne tatt kontakt med meg på snap ville jeg blitt mistenksom om jeg ikke kjente henne, og jeg hadde ikke gått i den fella om hun var opptatt. Du er vel så pass oppegående at du tar flere sjekk kontroller på vedkommende før du gjør noe som helst? Jeg er jo så klart ikke interessert i de som er opptatt, så kutter kontakten rimelig fort. Og flørter aldri tilbake. Prøver å si til dem at deres partner sikkert ikke liker at de skriver til meg, men da ber de meg om å holde det hemmelig. Har ikke så mye til overs for slike...! Anonymkode: 1e9fc...541 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet da ikke det. Anonymkode: c6518...681 Nei, skjønner jo det. Jeg tenkte vell egentlig bare høyt for meg selv da jeg svarte😅 Anonymkode: 1e9fc...541
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Har ingen, det er på messenger og snap det skjer..... Anonymkode: 1e9fc...541 Hvordan finner disse mennene deg da? Eller er det menn du kjenner? Anonymkode: 0b007...d22
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan finner disse mennene deg da? Eller er det menn du kjenner? Anonymkode: 0b007...d22 Menn jeg kjenner eller menn jeg ofte ser, men ikke kjenner. Anonymkode: 1e9fc...541
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 Samme problem som deg, veldig mange opptatte menn som tar kontakt. Nå er jeg ikke på noen sider lenger, men det er vanskelig at det er så mange opptatte hele tiden. Vet at de bare er ute etter en ting da. Men det er ganske skremmende hvor mange opptatte menn som er på datingsider og lignende. Advarsel til alle dere damene der ute: Ta en sjekk på hva mannen din driver med! Anonymkode: ba94e...478 2
Antiviruset Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn jeg kjenner eller menn jeg ofte ser, men ikke kjenner. Anonymkode: 1e9fc...541 Da har du hele svaret! De "kjenner" deg litt, og vet at du er ledig for sex.Eller de innbiller seg dette, så er du god nok for akkurat det en gang eller to, men de er opptatte og søker bare det. De er ikke interessert i "pakken" deg i den grad de vil forlate den de er utro med. Det er jo overhodet ikke noe galt med deg! Det er noe galt med disse horebukkene. En singel mann som er normal i hodet sitt går ikke frem slik. Da lodder man interessen først, tar kontakt på en vennlig og diskre måte når det er en man liker, og vet er singel og man selv leter etter en partner. Opptatte menn som er utro har ikke tid til dette her, de er bare ute etter sex som sagt og det bør skje raskt slik at de ikke blir oppdaget i kommunikasjonen sin. En gang med deg? Så til neste. Det er ikke bare menn som er slik heller, noen kvinner er akkurat slik også. Et mareritt å komme ut for, iallefall om man innleder noe med de og vikler seg inn i disse løgnene deres og blir betatt. Du har iallefall kontroll, og ikke gir etter for pakket 2
Måneskinn Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 Disse mannfolka er bare på jakt etter spenning og noen ganger kan det virke som om de vil ta "hva som helst" ... Og jeg tror de sitter å prøver seg på omtrent alt de finner av damer. Så langt det lar seg gjøre, ikke ta deg nær av det, blokker og gå videre. Finnes masse gode og fine menn der ute - de er bare litt god gjemt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå