AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #21 Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke mer lønn av den grunn, bare så det er sagt. Du får like mye lønn som de som har bestått. Anonymkode: e5728...b07 Wow, bare ...wow. Anonymkode: e1157...1d8 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #22 Skrevet 7. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Du får ikke mer lønn av den grunn, bare så det er sagt. Du får like mye lønn som de som har bestått. Anonymkode: e5728...b07 Tuller du eller ble du veldig misunnelig her? Anonymkode: 9199d...403 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #23 Skrevet 7. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke mer lønn av den grunn, bare så det er sagt. Du får like mye lønn som de som har bestått. Anonymkode: e5728...b07 Hehe. Jeg vet da vel det! Jeg driter faktisk i lønningen, jeg er ikke et karriere menneske. Jeg er stolt over at jeg fikk et så godt skussmål på det jeg elsker å gjøre, nemlig å jobbe med mennesker, å gjøre en så god hverdag for dem som mulig. Å få være med å bidra til det er hundre ganger mer verdt enn pengene. Anonymkode: 7572a...644 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå