Gå til innhold

Sterke menssmerter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Mensen var denne gangen 10 dager for sen.. Fikk den i dag..

Men problemet er det at jeg blør VELDIG lite, i forhold til hva jeg pleier. Jeg pleier å blø skikkelig masse, og ha sterke menssmerter..

Men denne gangen blør jeg veldig lite, og har STERKE smerter.. Noen som vet noen grunner til at det kan være slik?

og noen tips til å bli bedre? Har så vondt..

Anonymkode: b99fb...a43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Varmeflaske og paracet

Anonymkode: 5093b...8a6

Skrevet

Be om henvisning til gynekolog for å undersøke adenomyose/endometriose. Prevensjonsmidler som gjør at du mister mensen (hormonspiral eller hoppe over piller, feks), varmeflaske, og Ibux + paracet (om det holder? Hvis ikke kan du kanskje få reseptbelagte smertestillende?) Tens-apparater funker også fjell for mange 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Krakilsk skrev:

Be om henvisning til gynekolog for å undersøke adenomyose/endometriose. Prevensjonsmidler som gjør at du mister mensen (hormonspiral eller hoppe over piller, feks), varmeflaske, og Ibux + paracet (om det holder? Hvis ikke kan du kanskje få reseptbelagte smertestillende?) Tens-apparater funker også fjell for mange 

Har Pcos..

Ønsker ikke bruke prevensjon nå.. Men tusen takk for tips! 
skal spørre legen! :) 

Skrevet

Gå på apotek og kjøp Naproxen 

Skrevet

Når jeg har mensensmerter pleier jeg enten å onanere eller ha sex i en eller annen form. Når man blir kåt skjer det noe med hormonene som gir en smertelindrende effekt. Hjelper mot hodeverk også. Orgasme er det beste, men bare det å bli kåt hjelper for meg. Så både analsex og å suge kuk hjelper også for meg. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Pcos..

Ønsker ikke bruke prevensjon nå.. Men tusen takk for tips! 
skal spørre legen! :) 

Gjør det, man kan få låne tens-apparat, har jeg hørt. Hvis ikke får du enkelt tak i det på feks clas Ohlsson eller eBay (evt mylivia.com, hvis du vil betale mer for en som har et mer snertent design). Lykke til, iallefall 😊

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Når jeg har mensensmerter pleier jeg enten å onanere eller ha sex i en eller annen form. Når man blir kåt skjer det noe med hormonene som gir en smertelindrende effekt. Hjelper mot hodeverk også. Orgasme er det beste, men bare det å bli kåt hjelper for meg. Så både analsex og å suge kuk hjelper også for meg. 

Tror virkelig ikke sex er i tankene på de fleste når de er blodige, og har sterke kramper. For mange vil det rett og slett føles ekkelt.

De færreste menn ønsker å kjøre brannbil i dusjen også. 

Regelmessig trening derimot. Det har hjulpet meg mye. Smertene er ikke like langvarige som de har pleid å være.

Anonymkode: d5003...3e8

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

🙄🙄🤐🤢

Anonymkode: e7e29...267

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

🙄🙄🤐🤢

Anonymkode: e7e29...267

Mener du at orgasmer ikke er smertestillende??? Synes du skal Lede deg opp på det jeg. Kanskje det hjelper mot trangsynthet også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...