Gå til innhold

Hvorfor har ikke Netflix undertekster på flere språk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det så vanskelig å få til? Noen som vet om det finnes strømmetjenester som gir tilgang til undertekster på flere språk enn norsk og engelsk?

Anonymkode: 6f827...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det så vanskelig å få til? Noen som vet om det finnes strømmetjenester som gir tilgang til undertekster på flere språk enn norsk og engelsk?

Anonymkode: 6f827...bb5

Hva vil du ha da? Hvis du går på stillinger kan du velge litt mer, husker ikke hvordan men jeg får undertekster på spansk også, fikset det for en stund siden.

Anonymkode: da9a6...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man setter opp en netflix-konto fra begynnelsen av, får man spørsmål om hvilke undertekster man vil ha tilgjengelig (og lydspråk der det er mulig). Det står også at man kan endre på det når man ønsker.

Hvis du går på innstillinger, og under profilen du bruker, så er det øverste valget "språk". Trykk på "endre", og du får tilgang til en haug med forskjellige språk, og kan velge 32 forskjellige undertekstspråk her i min netflix i hvert fall.

Anonymkode: 949c5...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man setter opp en netflix-konto fra begynnelsen av, får man spørsmål om hvilke undertekster man vil ha tilgjengelig (og lydspråk der det er mulig). Det står også at man kan endre på det når man ønsker.

Hvis du går på innstillinger, og under profilen du bruker, så er det øverste valget "språk". Trykk på "endre", og du får tilgang til en haug med forskjellige språk, og kan velge 32 forskjellige undertekstspråk her i min netflix i hvert fall.

Anonymkode: 949c5...76d

Har du norsk Netflix? Jeg kan velge 26 språk.

Anonymkode: acab7...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...