AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Del Skrevet 6. juni 2020 Toyota. Det gråeste og kjedeligste. Da sikter jeg til mellomklassen og stasjonsvogner, altså Auris og Avensis. Tragiske biler. Folk tror Toyota er «kvalitet» bare fordi Corolla’ene fra 90-tallet har vist seg å vare usedvanlig lenge før de må vrakes. Toyota er alt annet enn kvalitet, mye rust og ellers er de sent ute i utvikling og ellers kjedelig og føles «billig». Eneste som kan godtas er en Yaris dersom man skal ha en småbil. Hvilket merke kunne dere aldri eid? Anonymkode: ad432...ebf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Del Skrevet 6. juni 2020 BMW og Audi. Er synonymt med rasshøl på veien. Anonymkode: a684f...b2b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juni 2020 #3 Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Audi, BMW og Tesla. Endret 6. juni 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 6. juni 2020 #4 Del Skrevet 6. juni 2020 Tesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Del Skrevet 6. juni 2020 Fiat er nok det merket jeg hadde styrt unna "mest", men er ikke veldig glad i eldre Hyundai, så mye hardplast og skrangling. Er mange fæle Fiat-biler, en av de ble vel kåret til årets styggeste bil av top gear for en tid tilbake. Ellers er jeg tilhenger av å vurdere merker basert på hvor ofte de må repareres, og hvor ofte de trenger veiassistanse. Det ligger en del statistikk ute på det, og det er vel årlig slike rangeringer i avisene. Jeg tror egentlig Toyota og ryktet om kvalitet kommer derfra, fordi det er et av merkene som må minst inn på verkstedet (per et par år tilbake i hvert fall). Saab kunne jeg nok heller ikke hatt, er noe med utseende som jeg ikke takler. Anonymkode: 16ee6...58b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Del Skrevet 6. juni 2020 Ville aldri eid japsebil av noe slag. Ser billig ut å elendig kjørekomfort. Tesla. Egentlig ganske kresen, så kommer aldri til å ha noe annet enn vw, eller audi. Anonymkode: 98472...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #7 Del Skrevet 6. juni 2020 Audi. Never ever. Anonymkode: 4d0eb...329 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 6. juni 2020 #8 Del Skrevet 6. juni 2020 Tesla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 6. juni 2020 #9 Del Skrevet 6. juni 2020 Audi, BMW, Tesla, Mercedes. Fordi de er harry. Ellers seff drittbilder med mye rust, biler som kjapt må repareres. Eneste Mercedesen jeg kunne hatt er en 2-seters vintage cabriolet, kremfarget, jeg så i en film for leeenge siden. Den var fin den! Husker den fortsatt og jeg er ingen bilmenneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 6. juni 2020 #10 Del Skrevet 6. juni 2020 Uten tvil alle vag-biler, men spesielt Skoda. Det er sorgens biler. Ruster før de triller ut av butikken gjør de også.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #11 Del Skrevet 6. juni 2020 Lada Tesla Ferrari Dodge Fiat Seat Lambourghini El-bil før jeg MÅ. Anonymkode: b341f...74a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #12 Del Skrevet 6. juni 2020 Tesla. Anonymkode: 5e8f5...2b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. juni 2020 #13 Del Skrevet 6. juni 2020 Tror jeg må si Tesla der. Jeg synes det er blitt jævla harry og tidenes penisforlenger. Ellers må jeg si Audi og BMW. Det er visst hva slags folk jeg forbinder med disse bilene som gjør at jeg ikke kunne tenke meg å eie noen av dem 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #14 Del Skrevet 6. juni 2020 Mercedes, Ford, Toyota, Honda og Mazda Anonymkode: 3548b...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 6. juni 2020 #15 Del Skrevet 6. juni 2020 Tesla Fiat Hyundai Saab Renault SsangYong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #16 Del Skrevet 6. juni 2020 7 minutter siden, emlia said: Uten tvil alle vag-biler, men spesielt Skoda. Det er sorgens biler. Ruster før de triller ut av butikken gjør de også.. Dette er vel gammel informasjon? Anonymkode: fbf60...5d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 6. juni 2020 #17 Del Skrevet 6. juni 2020 Tenker du at det er forbedring i rustproblematikken nå? Det er det altså ikke. Så og si alle småbarnsfamilier jeg kjenner kjører Skoda, med en haug av rustflekker..nye biler.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #18 Del Skrevet 6. juni 2020 Opel og Fiat. Skoda Octavia har jeg bare pent å si om, det var ikke rusten som tok vår etter mange år. Anonymkode: 6c2af...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #19 Del Skrevet 6. juni 2020 Mercedes. Ett eneste unntak er hvis jeg kunne kjøpt en av de aller nyeste. De gamle dieseldrågene er både stygge i tilleg til at de fleste stinker uansett Anonymkode: 51ca7...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #20 Del Skrevet 6. juni 2020 Tesla Anonymkode: dd6bf...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå