Gå til innhold

Savner jegertvillingene. Flere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Syns det er lenge siden vi har sett noe til dem nå? Noen som vet hvor de har blitt av? Syns jak og fiske virker veldig interessant. Kunne godt tenke meg å se mer til det. Kanskje en serie med jegertvillingene som har med en gruppe på jakt. Hadde vært gøy :) 

Anonymkode: 92b72...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, jeg savner ikke de. Jeg er svært glad i både jakt og fiske og sluker det meste av naturserier, men akkurat deres serie klarer jeg meg uten. Det samme gjelder med hun Tonje Blomseth. 

Anonymkode: 14b3d...e2a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kjerringemner det! Jepp en ny serie hadde vært supert. Gode rollemodeller for dagens unge jenter.

Anonymkode: 6e3d6...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg savner ikke de. Jeg er svært glad i både jakt og fiske og sluker det meste av naturserier, men akkurat deres serie klarer jeg meg uten. Det samme gjelder med hun Tonje Blomseth. 

Ok, men hvis det var noen andre som hadde et jeger program da? Hadde det vært bedre? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, men hvis det var noen andre som hadde et jeger program da? Hadde det vært bedre? :) 

Ja, det er vel det som allerede står i kommentaren du siterer. Jeg sluker det meste, men klarer med uten disse tvillingene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjerringemner det! Jepp en ny serie hadde vært supert. Gode rollemodeller for dagens unge jenter.

Anonymkode: 6e3d6...4eb

Kjerringemner? Mener du kone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns faktisk de er litt ekle. 

Anonymkode: caa0c...1c2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Anonymkode: 7657f...913

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, virkelig ikke. Liker mer friske, avslappede friluftsjenter som Cecilie Skog og Guro Kremig 

Anonymkode: 5ec8e...018

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rollemodeller?😃 De banner som en gammel sjøhulk og røyker rullings nonstop og snuser! 

Anonymkode: f49dc...eb3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns faktisk de er litt ekle. 

Anonymkode: caa0c...1c2

Ok. Det kan jeg ikke si noe fra eller til på. Det er din mening. Men jeg savner mer jakt og fiske i hvert fall. Håper vi ser mer til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Rollemodeller?😃 De banner som en gammel sjøhulk og røyker rullings nonstop og snuser! 

Anonymkode: f49dc...eb3

Ok. Da har jeg nok sett for lite. Men jeg syntes det lille jeg så virket kjekt, men da jeg hadde tid til å se, var de borte. Håper det kommer mer jakt og fiske programmer igjen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ser masse naturserier, gjerne om både jakt og fiske, men ikke med akkurat de to. De gav meg ikke noe særlig. Det blir for mye redneck-TV. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Nei. Jeg ser masse naturserier, gjerne om både jakt og fiske, men ikke med akkurat de to. De gav meg ikke noe særlig. Det blir for mye redneck-TV. 

Har du navnet på noen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Rart de kan kalle seg jegre, de skriker som to seksåringer hver gang se ser et dyr. Tror nok den serien er veldig staget... Blir for harry og tullete hele konseptet, er nok derfor produsenten ga seg der. 

Anonymkode: fdb95...93c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/6/2020 at 7:53 PM, AnonymBruker said:

Syns det er lenge siden vi har sett noe til dem nå? Noen som vet hvor de har blitt av? Syns jak og fiske virker veldig interessant. Kunne godt tenke meg å se mer til det. Kanskje en serie med jegertvillingene som har med en gruppe på jakt. Hadde vært gøy :) 

Jepp. De har vel blitt hetset vekk vil jeg tro? Bare synsing selvsagt, men jeg ville ikke blitt overrasket om det er folk med andre meninger som har sendt så mye hets at de har trukket seg fra det offentlige. Det betyr neppe at de har sluttet med jakt.

Håper de gjør en comeback! Folk kan tross alt velge selv hva de vil se på, liker man det ikke styrer man unna.

Anonymkode: 4bfc1...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting slår bannskap hos jenter fra Reisadalen, som tasser rundt i skogen med ladd gevær 🙈

Anonymkode: 6b578...b4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...