Gå til innhold

Strømmen Storsenter, folkemengde...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lange bilkøer utenfor senteret.
Tykt av folk inne.
Det ropes i høyttaleranlegget om avstand osv, men folk stimer rundt som ved juletider.

Vet det er mange som drar på kjøpesenteret når det er dårlig vær. Er det feriepengene som skal brukes, fordi mange skal være hjemme likevel?

Er det så proppfullt på andre kjøpesentere og butikker?
Trenger de ikke å telle antall besøkende?

Anonymkode: 8142a...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er proppfull andre plasser og. Eneste man kan gjøre er å holde seg borte. 

Anonymkode: 1b683...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger de ikke å telle antall besøkende?

Nei, det tror jeg ikke.

Men det virker som det er tatt en demokratisk beslutning der flertallet velger å gjøre som de nå gjør. Det ser ut til å gå bra, så langt i hvert fall, det er ikke første ansamlingen av masse mennesker. Bare siden påske har det jo vært flere og flere samlet, og mye er tilnærmet tilbake til normalen.

Anonymkode: 0b454...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du på senter om du fortsatt er redd for viruset?

Folk har holdt på slik siden påske, og smittetallet faller fortsatt. Så ser ikke helt hvorfor senteret må sette inn drastiske tiltak?

Anonymkode: d5bd8...2d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er du på senter om du fortsatt er redd for viruset?

Folk har holdt på slik siden påske, og smittetallet faller fortsatt. Så ser ikke helt hvorfor senteret må sette inn drastiske tiltak?

Anonymkode: d5bd8...2d1

Jeg er ikke redd, men lurer på hvorfor det plutselig er greit å gi helt blaffen i reglene.

Anonymkode: 8142a...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lange bilkøer utenfor senteret.
Tykt av folk inne.
Det ropes i høyttaleranlegget om avstand osv, men folk stimer rundt som ved juletider.

Vet det er mange som drar på kjøpesenteret når det er dårlig vær. Er det feriepengene som skal brukes, fordi mange skal være hjemme likevel?

Er det så proppfullt på andre kjøpesentere og butikker?
Trenger de ikke å telle antall besøkende?

Anonymkode: 8142a...f29

Nei. Er det dårlig vær og en lørdag så er det kaos! Om du vil unngå det, så bli hjemme. 

Anonymkode: b855d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke redd, men lurer på hvorfor det plutselig er greit å gi helt blaffen i reglene.

Anonymkode: 8142a...f29

Hvis de hadde stått og telt, så tror du at du hadde kommet inn på senteret eller måtte ha snudd i døren? 
Jeg bare spør fordi at de fleste har sikkert tenkt akkurat det samme som deg. Nå står jeg i kø til parkeringsplassen, så nå må jeg parkere og det er ikke noe poeng nå snu. På parkeringsplassen så flyr tankene om at ja, men jeg skal bare ha ditt og datt som er superviktig så de andre kan snu. Når man hører på høytaleren så tenker man: Ja, men nå er jeg inne så da må jeg bare handle også kan de andre gå hjem fordi at mitt ærend er det viktigste. :P Når 200 mennesker tenker akkurat det samme så går det ikke. Man har et individuelt ansvar, du også, for å følge reglene. 

Storo Storsenter er et senter som ligger godt tilgjengelig. Det er stort, har godt utvalg av butikker og mange parkeringsplasser. Corona eller ei, så er det et senter som har mange, mange, mange kunder på en lørdag med dårlig vær. Jeg vil gjette på at de nok har hatt betraktelig mindre folk tilstede enn vanlig på en sånn dag. 

Anonymkode: b855d...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...