AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 https://www.vg.no/rampelys/i/zGagLK/dyreparken-oensker-sabeltann-loesning Kan noen forklare hvorfor igår mens den massive demonstrasjonen pågikk, så var det flere artikler om at denne Kaptein Sabeltann forestillingen som ska lta plass snart , er i strid med smittevernslovene... Hvorfor er det greit å samle tusener av mennesker for en politisk årsak (som ikke skjedde i Norge engang) men dette er i strid med smittevernslovene og de jobber med å finne en løsning... .What?! Hva slags folk er det som styrer dette landet? Anonymkode: 0219b...7bb 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 De som styrer er livredde for å bli kalt rasister. Anonymkode: de513...a67 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Idiotisk. Myndighetene utsteder reiseråd til 20 august slik at vi blir tvunget til å bruke penger i Norge, samtidig som mange attraksjoner er stengt eller har begrenset tilbud. Jeg drar virkelig ikke fra Finnmark til Kristiansand for å ligge på en strand uten å gjøre noe. Da sparer jeg heller de pengene. Anonymkode: cbfa8...010 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Kaptein sabeltann er hvit. Hadde det vært kaptein Afrika show så ville det vært ok. Dette er omvendt rasisme. Anonymkode: 5c31a...efc 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Selvfølgelig skal dyreparken innrette seg etter lover og regler på linje med alle andre. At antirasistene har tabbet seg ut endrer da ikke på det. To gale blir ikke en rett, osv. Anonymkode: b7b85...101 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Fordi å stoppe 15000 mennesker ville hatt større konsekvenser enn å ikke gjøre det. Kaptein sabeltann er heller ikke regulert i grunnloven som ytringsfrihet. når det er sagt burde ikke demonstrasjonen vært gjennomført, ei heller show i dyreparken om de ikke kan holde seg til reglene Anonymkode: 9c9e4...eb2 5
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/zGagLK/dyreparken-oensker-sabeltann-loesning Kan noen forklare hvorfor igår mens den massive demonstrasjonen pågikk, så var det flere artikler om at denne Kaptein Sabeltann forestillingen som ska lta plass snart , er i strid med smittevernslovene... Hvorfor er det greit å samle tusener av mennesker for en politisk årsak (som ikke skjedde i Norge engang) men dette er i strid med smittevernslovene og de jobber med å finne en løsning... .What?! Hva slags folk er det som styrer dette landet? Anonymkode: 0219b...7bb Demonstrantene har ytringsfriheten på sin side, det har ikke Kaptein Sabeltann. 4
Betasuppe Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 7 minutter siden, The Kitten said: Demonstrantene har ytringsfriheten på sin side, det har ikke Kaptein Sabeltann. Handler ikke om ytringsfrihet primært, men grunnlovens paragraf 101. Ytringsfrihet har de uendelig andre kanaler og metoder for.
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, Betasuppe skrev: Handler ikke om ytringsfrihet primært, men grunnlovens paragraf 101. Ytringsfrihet har de uendelig andre kanaler og metoder for. Hva sier den paragrafen? 1
Betasuppe Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 Just now, The Kitten said: Hva sier den paragrafen? Googling er vanskelig? 😂 https://lovdata.no/lov/1814-05-17-nn/§101
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #11 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, Betasuppe skrev: Googling er vanskelig? 😂 https://lovdata.no/lov/1814-05-17-nn/§101 Nei, men det var vel ikke så vanskelig for deg å legge ved en link heller? Tror du alle kan alle paragrafene i grunnloven utenat? 3
Betasuppe Skrevet 6. juni 2020 #12 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, The Kitten said: Nei, men det var vel ikke så vanskelig for deg å legge ved en link heller? Tror du alle kan alle paragrafene i grunnloven utenat? Nei, men jeg tror jo at folk skjønner hvilke paragrafer som de argumenterer for og at folk greier å søke på den når jeg serverer den på sølvfat. Det ER lov å bruke huet selv vettu.
Støvsugerør Skrevet 6. juni 2020 #13 Skrevet 6. juni 2020 Når det er hiv og hoi som går rundt på den sorte dame gjør vel litt corona ingen verdens ting?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #14 Skrevet 6. juni 2020 Det er lov å bruke hue ja. Hvis man ikke evner å se forskjell på politisk demonstrasjon mot grundig uretthet i verden, og på en kaptein sabeltann-forestilling, så forstår jeg langt bedre en del av uttalelsene og ekko-kammer-tendensene vi ser her på forumet. Anonymkode: 5915a...224 4
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #15 Skrevet 6. juni 2020 2 minutter siden, Betasuppe skrev: Nei, men jeg tror jo at folk skjønner hvilke paragrafer som de argumenterer for og at folk greier å søke på den når jeg serverer den på sølvfat. Det ER lov å bruke huet selv vettu. Det er lov å ikke oppføre seg som en drittsekk når du debatterer. Prøv det. 2
Betasuppe Skrevet 6. juni 2020 #16 Skrevet 6. juni 2020 4 minutter siden, The Kitten said: Det er lov å ikke oppføre seg som en drittsekk når du debatterer. Prøv det. Det er jo du som gjør som er frekk etter jeg gav deg linken. Kjenn din besøkelsestid, du.
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #17 Skrevet 6. juni 2020 (endret) 4 minutter siden, Betasuppe skrev: Det er jo du som gjør som er frekk etter jeg gav deg linken. Kjenn din besøkelsestid, du. Så du syns «googling er vanskelig 😂» var en hyggelig kommentar? Slutt å kast stein i glasshus, du. Endret 6. juni 2020 av The Kitten 2
Betasuppe Skrevet 6. juni 2020 #18 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, The Kitten said: Så du syns «googling er vanskelig 😂» var en hyggelig kommentar? Slutt å kast stein i glasshus, du. Tja.... en liten "😂" er da hyggelig, det er jo glimt i øyet! Men... du om det. Vi legger den død før alt blir fjernet pga avsporing.
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #19 Skrevet 6. juni 2020 45 minutter siden, Betasuppe skrev: Tja.... en liten "😂" er da hyggelig, det er jo glimt i øyet! Men... du om det. Vi legger den død før alt blir fjernet pga avsporing. Nei, det er ikke et glimt i øyet. 1
Betasuppe Skrevet 6. juni 2020 #20 Skrevet 6. juni 2020 (endret) 5 minutter siden, The Kitten said: Nei, det er ikke et glimt i øyet. Du om det. Uansett gjelder originalargumentet mitt, og med all den tiden du har kranglet om at jeg burde ha gitt deg link fra første sekund håper jeg du har lest paragrafen Endret 6. juni 2020 av Betasuppe
Anbefalte innlegg