Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen gode spørsmål dere pleier og spørre daten om før dere møtes, som kan hjelpe til å evt finne ut om han er seriøs/useriøs ? 

Noen gjengangere på datingprofil eller i samtale som er rødt flagg? 

Generelt ønsker å høre deres erfaringer 😊

Anonymkode: fc5b7...9a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, min erfaring er at det er like mange meninger om dette, som det er personligheter der ute.

Jeg tror du bare må prøve deg og se an, dømme personen på forhånd på et meget tynt grunnlag kan jo være litt teit - men, det er jo du som ev. går glipp av noe da.

Anonymkode: f8b66...03b

AnonymBruker
Skrevet

Er han en kjekk solbrun tatovert barista? Sjanser for at han er en player. Er han en hengslete nerdete type i Metallica-T-skjorte og med Warhammer-figurer på hylla? Mindre sannsynlig.

Anonymkode: 10575...09d

Skrevet (endret)

Ser etter noe som kan utvikle seg.

Tar det som det kommer.

Forteller lite om seg selv

Spør lite om deg, eller viser liten interesser for deg.

Snakker helst om bare sex...

Kjekkaser er nok mer playere enn de som ikke er så kjekke

Det strør om seg med komplimenter til deg om hvor sexy og fin og deilig du er... 

Er de erfaringene jeg har gjort meg så langt.

Lykke til.

Endret av Bente1234
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ser etter noe som kan utvikle seg.

Tar det som det kommer.

Forteller lite om seg selv

Spør lite om deg, eller viser liten interesser for deg.

Snakker helst om bare sex...

Kjekkaser er nok mer playere enn de som ikke er så kjekke

Det strør om seg med komplimenter til deg om hvor sexy og fin og deilig du er... 

Er de erfaringene jeg har gjort meg så langt.

Lykke til.

Enig👍

Anonymkode: 54466...713

AnonymBruker
Skrevet

Hva med yrker og formue? Er det noe å si? Finansfolk er ofter badboys? Og arvinger? De som er født med masse penger.

Anonymkode: 54466...713

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker en med "Player" her?

Det er nok en god del som liker å gå på mange dater og ligger med mange kvinner de treffer på Tinder, men som fortsatt ønsker forhold med den rette. De er "playere" i den forstand at de ligger med mange av kvinnene de dater, men samtidig har de en profil de håper også appellerer til hun de faktisk vil dele livet med og håper å møte henne på en av disse datene. Akkurat disse, som jeg tror utgjør majoriteten av de single, tror jeg er vanskelige å sortere ut. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, herzeleid skrev:

Det er nok en god del som liker å gå på mange dater og ligger med mange kvinner de treffer på Tinder, men som fortsatt ønsker forhold med den rette. De er "playere" i den forstand at de ligger med mange av kvinnene de dater, men samtidig har de en profil de håper også appellerer til hun de faktisk vil dele livet med og håper å møte henne på en av disse datene. Akkurat disse, som jeg tror utgjør majoriteten av de single, tror jeg er vanskelige å sortere ut. 

Man mener nok heller de som faktisk bare er ute etter sex, men som later som de er ute etter noe mer for å få seg et ligg. 

Anonymkode: 115bb...ae0

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, herzeleid skrev:

Er enig i dette, men samtidig tror jeg det uendelige havet av valgmuligheter der ute er det vanskelig å finne "den rette" uten faktisk å satse litt. Man må jo liksom bare bestemme seg for en.

Sjansen for at noen der ute er mer "den rette" enn nåværende date, vil jo alltid være der

Anonymkode: fc804...e77

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...