Gå til innhold

Noen som jobber som ergoterapeut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på hvordan det er å jobbe som ergoterapeut. Hvilke arbeidsoppgaver har du der du jobber? Jobber du selvstendig eller i team? Stressende? Trives du? Fortell gjerne. 

Synes ergoterapi virker spennende og vurderer denne utdanningen. Setter derfor pris på svar 🙂

Anonymkode: ac042...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Lurer på hvordan det er å jobbe som ergoterapeut. Hvilke arbeidsoppgaver har du der du jobber? Jobber du selvstendig eller i team? Stressende? Trives du? Fortell gjerne. 

Synes ergoterapi virker spennende og vurderer denne utdanningen. Setter derfor pris på svar 🙂

Anonymkode: ac042...c96

Jeg lurer på det samme! har søkt til høsten :) 

Anonymkode: bdacb...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergoterapeuter kan jobbe i mange forskjellige stillinger i ulike instanser. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og elsker jobben min. Hjelpemiddelformidling, trening i daglige aktiviteter og tilpasning av bolig. Men du må like folk, være nysgjerrig på mennesker. Jobber mest selvstendig, men har mange samarbeidspartnere. Periodevis stressende, men styrer i stor grad arbeidshverdagen selv.

Anonymkode: 0c48c...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ergoterapeuter kan jobbe i mange forskjellige stillinger i ulike instanser. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og elsker jobben min. Hjelpemiddelformidling, trening i daglige aktiviteter og tilpasning av bolig. Men du må like folk, være nysgjerrig på mennesker. Jobber mest selvstendig, men har mange samarbeidspartnere. Periodevis stressende, men styrer i stor grad arbeidshverdagen selv.

Anonymkode: 0c48c...19b

Spennende :) Var det vanskelig å få jobb?

Anonymkode: bdacb...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Er eneste ergoterapeut i en liten kommune, så jeg gjør alt, hjelpemiddelformidling, bolitilpassning, velferdsteknologi med mer, jobber med både barn og voksne, og har en veldig variert jobb. Jobber for det meste selvstendig, men samarbeider med så og si hele kommunen. 

Hvis du er smart, så søker man jobb uten for de store kommunene, så er sjansen stor for å få jobb. Og etter 1.1.2020 skal alle norske kommuner ha ergoterapeut.

Anonymkode: f2886...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...