Gå til innhold

Noen som jobber som ergoterapeut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på hvordan det er å jobbe som ergoterapeut. Hvilke arbeidsoppgaver har du der du jobber? Jobber du selvstendig eller i team? Stressende? Trives du? Fortell gjerne. 

Synes ergoterapi virker spennende og vurderer denne utdanningen. Setter derfor pris på svar 🙂

Anonymkode: ac042...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Lurer på hvordan det er å jobbe som ergoterapeut. Hvilke arbeidsoppgaver har du der du jobber? Jobber du selvstendig eller i team? Stressende? Trives du? Fortell gjerne. 

Synes ergoterapi virker spennende og vurderer denne utdanningen. Setter derfor pris på svar 🙂

Anonymkode: ac042...c96

Jeg lurer på det samme! har søkt til høsten :) 

Anonymkode: bdacb...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergoterapeuter kan jobbe i mange forskjellige stillinger i ulike instanser. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og elsker jobben min. Hjelpemiddelformidling, trening i daglige aktiviteter og tilpasning av bolig. Men du må like folk, være nysgjerrig på mennesker. Jobber mest selvstendig, men har mange samarbeidspartnere. Periodevis stressende, men styrer i stor grad arbeidshverdagen selv.

Anonymkode: 0c48c...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ergoterapeuter kan jobbe i mange forskjellige stillinger i ulike instanser. Jeg jobber i kommunehelsetjenesten og elsker jobben min. Hjelpemiddelformidling, trening i daglige aktiviteter og tilpasning av bolig. Men du må like folk, være nysgjerrig på mennesker. Jobber mest selvstendig, men har mange samarbeidspartnere. Periodevis stressende, men styrer i stor grad arbeidshverdagen selv.

Anonymkode: 0c48c...19b

Spennende :) Var det vanskelig å få jobb?

Anonymkode: bdacb...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider