AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Yay eller nay med hjemmedate på andre date og hvorfor. Anonymkode: aa415...400
Måneskinn Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Personlig ville jeg sagt nei til det. Kjenner fortsatt ikke personen godt nok til å ta noen hjem eller bli med noen hjem. Jeg pleier å ha de tre-fire første datene offentlig, og så kan jeg vurdere hjemmedate etter det. Jeg må kjenne på en viss trygghet før jeg blir med noen hjem. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Det kommer jo helt an på. Hvis 1. date var en times lang kaffedate med noen man møtte på nett så er det litt verre med en hjemmedate på 2 date enn om 1. date var en dagstur i fjellet eller noe sånt. Anonymkode: 82640...5e8
Katten.2.0 Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Har som regel første date enten hos meg eller hun. Prater lenge nok til at man blir kjent og opparbeider en tillit.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Hva om første date varte i 6 timer, og man møttes først ute og der etter dro hjem til han eller henne man var på date med, men det skjedde ikke noe mer en kyssing? Anonymkode: aa415...400
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Andre date går fint, men ikke først, må møte og se denne personen først. Mye rart der ute som ikke samsvarer med teksting på nett. K33 Anonymkode: 74740...3a0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 Det kommer nok an på personen. Har hatt hjemmedate på andre date to ganger, noe som gikk fint. Gjorde det klart at det ikke skulle være kyssing og/eller sex. Har også hatt hjemmedate på første date, med en kompis av ei jeg kjenner, så da føltes det trygt. Chattet og snappet en del med disse mennene på forhånd. Kanskje jeg bare har vært heldig, vet jo at det kan være en risiko og at det kan bli ubehagelig. Magefølelsen min sa iallfall at det ikke var noe farlig. Jeg ville ikke gått på en andre date, verken offentlig eller hjemme, med en fyr som ga et dårlig førsteinntrykk. Anonymkode: c9377...4a5
Coolzero2013 Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 Nay..... 2 måneder kanskje aller beste vet du hvorfor? 😏
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 Gjorde det med en mann jeg kjenner litt fra før. Det gikk dårlig. Han hadde forventet på sex.Men jeg ville vente. Det endte med at han runket mens jeg så på. Ikke greit dette:( Mistet han som en venn. Anonymkode: e6f15...6f4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 Var på hjemmedate første date, han er kjæresten min i dag ♥️ Vi bare drakk vin og pratet i sofaen til langt på natt.. Anonymkode: d81eb...924
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 Kommer helt an på hvor godt du kjenner vedkommende. Hvis dere bare har møttes et par timer over en kopp kaffe ville jeg ikke blitt med hjem til en fremmed for date nr to Anonymkode: 5cb80...177
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 Jeg føler at om en fyr spør om det så betyr det at han vil ligge og kanskje ikke egentlig er interessert i så mye mer, det er mer om å gjøre at det skjer fortest mulig. Så mest sannsynlig hadde jeg ikke dratt. Jeg trenger ikke være redd for fyren for å si nei til det. Anonymkode: 30338...1f6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 Jeg var mange gange invitert hjem på andre date. Ut i fra min erfaring, de fleste menn tenker på sex da de inviteter hjem. Er ikke redd å komme på besøk selv om jeg får tydelig signaler at de forventer sex. Jeg er så pass seriøs da at det er morsomt å observere hvordan de agerer for å komme til B-part.Stakkarer 😆 Det er ofte at de begynner å føle seg veldig ukomfortable med meg. Mange begynner å prate om sex og da sier jeg at sex uten følelser gir meg ingenting. Da har jeg ikke lyst til å tenke på mannen sin nytelse og bare vil gjerne kle på meg å gå etter at jeg får orgasme og ikke vente på ham😆 Kanskje må jeg prøve en gang det for å gi en noe å tenke på. Er irritert over menn som gir seg skinn at de ser etter noe seriøst. Anonymkode: 594a5...c0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå