Gå til innhold

Ringt av blokkert nummer


Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Etter mange månender med meldinger og telefoner fra eksen min, har jeg blokkert han. Men når jeg så på telefonen min i dag stod det jeg hadde ubesvart anrop, det var hans nummer. Kan han likevel ringe meg? Stod det var autoavvist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er telefonen din som blokkerer, og ikke telenettet. Så ja, han kan ringe deg, men telefonen din avviser anropet. Hvis du synes det er ubehagelig å se at han har forsøkt å ringe, kan du undersøke om det går an å endre innstillingene i telefonen din, slik at disse anropene ikke blir synlige. Jeg har ikke så god oversikt over ulike mobiler at jeg vet om det går an på noen.

Anonymkode: 2e3d5...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags telefon er det? Hvis det er andorid så er det kun snakk om en innstilling for å gjøre så telefonen ikke viser blokkerte anrop. Sikkert mulig på andre merker også.

"How can I stop notifications from blocked numbers in call history?" ga noen forklaringer på hvordan stille det inn.

Anonymkode: 93604...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags telefon er det? Hvis det er andorid så er det kun snakk om en innstilling for å gjøre så telefonen ikke viser blokkerte anrop. Sikkert mulig på andre merker også.

"How can I stop notifications from blocked numbers in call history?" ga noen forklaringer på hvordan stille det inn.

Anonymkode: 93604...604

Har en Android telefon. Skal sjekke det ut:) så han hadde ringt meg fler ganger når jeg trykte på nr hans, men første gang jeg har fått varsel om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...