Anonym-bruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Etter mange månender med meldinger og telefoner fra eksen min, har jeg blokkert han. Men når jeg så på telefonen min i dag stod det jeg hadde ubesvart anrop, det var hans nummer. Kan han likevel ringe meg? Stod det var autoavvist.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Det er telefonen din som blokkerer, og ikke telenettet. Så ja, han kan ringe deg, men telefonen din avviser anropet. Hvis du synes det er ubehagelig å se at han har forsøkt å ringe, kan du undersøke om det går an å endre innstillingene i telefonen din, slik at disse anropene ikke blir synlige. Jeg har ikke så god oversikt over ulike mobiler at jeg vet om det går an på noen. Anonymkode: 2e3d5...b1b 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Hva slags telefon er det? Hvis det er andorid så er det kun snakk om en innstilling for å gjøre så telefonen ikke viser blokkerte anrop. Sikkert mulig på andre merker også. "How can I stop notifications from blocked numbers in call history?" ga noen forklaringer på hvordan stille det inn. Anonymkode: 93604...604
Anonym-bruker Skrevet 6. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags telefon er det? Hvis det er andorid så er det kun snakk om en innstilling for å gjøre så telefonen ikke viser blokkerte anrop. Sikkert mulig på andre merker også. "How can I stop notifications from blocked numbers in call history?" ga noen forklaringer på hvordan stille det inn. Anonymkode: 93604...604 Har en Android telefon. Skal sjekke det ut:) så han hadde ringt meg fler ganger når jeg trykte på nr hans, men første gang jeg har fått varsel om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå