Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt babynest men vil dele min erfaring. 

Jeg har fått to barn. Første hadde jeg en veldig fin seng til. Fin og se på, men baby var så langt unna. Dvs sengen stod ved siden av, men det har sprinkler mellom oss. Med Neste fikk jeg lånt meg en sånn seng du kan sette inntil din egen og ha åpent til barnet. Dette er vel sånn bedside crib? Det var utrolig koselig, fint og praktisk. Vokste ut av denne etter 3.5 mnd da. (Har lange barn) så da ble det sprinkelsengen. 

Med første, sov baby i en seng på stuen. Med nr 2 var behovet litt annerledes fordi jeg hadde en 3 åring. Det som da var veldig fint å ha var en softbag. Lett, kan bæres og har stive kanter. De stive kantene tenkte jeg var bra ifht at baby ikke fikk nese og munn «klemt» mot en putelignende kant. Og jeg kunne ta med baby mellom etasjene for å hjelpe/gjøre ting. 

Om du vil ha babynest kommer litt an på hvor mye penger du vil bruke. Ser de kan koste 1000kr. Husk at De første tre mnd kan også baby sove i vognbagen og som du kan plassere ved siden av der du sitter. 

Min erfaring er å ha bed side crib og en softbag/noe du kan bære baby i som dagseng. 

Når baby blir litt større enn helt nyfødt, er det fint for mange å få sove i vognen sin ute (med babycall). 

Kan foresten anbefale babycall via mobil hvis dere er på besøk/har glemt babycall. Det er en app. 

Masse lykke til. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr1 brukte det aldri og nr2 har brukt det mye. Vi har fra voksi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...