AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Jeg har datet en 15 år yngre student. Siden det ikke var noen fremtid pga alder og at han vil ha barn, datet jeg en annen en periode. Det er nå slutt, og siden har vi tatt opp igjen kontakten som venner. Det jeg synes er litt rart, er at han forteller om meg til andre, og utifra det han sier, virker det som de ser på meg som ei det kan bli en framtid med. De spør om meg og slikt. Har snakket med mine venner om ham, men er tydelig på alder og dette med barn. Så de skjønner det ikke er seriøst. Når han forteller, så virker det som de ser på dette som ganske seriøst. Anonymkode: 22d2d...a5b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Er du tydelig på at det ikke kan bli noe seriøst med han, da? Anonymkode: 15101...99f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Ja, det er ikke meg det står på ift om det kan bli seriøst. Siden han vil ha barn, så er det dumt å involvere seg for mye. Men som han sa i går: man kan ikke bare gå på butikken og bestille barn. 😄 Jeg har lyst til å komme på besøk i sommer, og siden han bor i et annet land pga studier, så må det planlegges litt. Han synes 8 dager ble litt kort. Så kanskje han liker meg bedre enn han vil innrømme. Jeg har aldri følt meg så vakker og ivaretatt som med ham. Han besøkte meg 11 dager i fjor, og tok 3 tog+fly for å komme hit, men ville ikke inngå noe seriøst etterpå. Og det respekterer jeg. Siden ingen kunne ha ungene, møtte han de som mammas venn, og jeg vet ikke hvem som koste seg mest. Anonymkode: 22d2d...a5b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Han er ikke stolt over å ha sex med deg da? Jeg hadde en pulevenn som ikke var interessert i mer med meg, men alle vennene hans visste hvem jeg var uansett. Han syntes nok det var stas å ligge med ei mye yngre pen kvinne. Anonymkode: 37c2d...463
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Jeg er 15 år eldre. Anonymkode: 22d2d...a5b
Måneskinn Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Vel. det er som enkelte liker å gjenta: alder er bare et tall... Og du føler deg vel sammen med han. Er det virkelig utenkelig å få til noe seriøst med han? Eller er din alder sånn at du ikke lenger kan få barn eller bare vil du ikke ha fler? Kanskje jeg har rosa-brillene på nå, men om man finner noen som gjør at man føler seg ivaretatt og vakker, gode følelser altså, så bør man kanskje undersøke om det er noe mer der?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 15 år eldre. Anonymkode: 22d2d...a5b Ja, men hva er alderen deres. Han er 30 og du 45? Anonymkode: 8d1ed...62a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 Jeg er 46. Den beste daten jeg har hatt, er med ham. Han kommer tilbake til Norge for siste året på masteren. Han sier han ikke bryr seg om alderen min, og har tenkt på ungene og meg i løpet av året som har gått. Tidligere har vi snakket om familien hans, og det vil ikke bli godt mottatt at jeg er hvit, er eldre, har barn og flere forhold bak meg. Men vi får se. Får han jobb her lokalt, kan det tenkes at vi kan utvikle noe. Han har ikke vært intr i å bli kjent med noen via Tinder, venner som prøver å matche han, eller medstudenter. Han er klassisk vakker, smart, har landet en god jobb der han studerer, og vi har aldri krangla, bare kost oss sammen. Flere ganger har han ringt meg da jeg har grått, for å trøste meg. Og han forteller mye privat, som ikke er naturlig for ham. Og sexen. Han sørger ALLTID for at jeg kommer først. På bursdagen min i fjor fikk jeg en forhåndsskrevet melding, så fin at jeg gråt. Men som 46 er jeg ferdig med barn, og vi vet ikke hvor han får jobb. Anonymkode: 22d2d...a5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå