Gå til innhold

Jeg blir jo aldri forelska


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ikke blir hodestups forelska? 
Og blir jeg etter hvert litt betatt av en fyr (Noe som skjer svært sjeldent)  så er det ikke gjensidig. Synes alle jeg dater som faller for meg har en eller annen skikkelig turnoff. 
 

Anonymkode: 7c161...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me too.. Jeg har aldri vært veldig interessert i forhold egentlig. Ikke nære vennskap heller. Men jeg er veldig sosial, flørtende og glad i sex. Det skjærer seg som regel med de fleste ff's pga de får følelser etter en viss tid. Alle forhold jeg har vært i har jeg gått inn i med stor tvil og tenkt at jeg må jo bare prøve. Og hver gang gjør jeg det slutt pga jeg ikke prioriterer han, ikke er sikker på om det er dette jeg vil, savner å være singel osv.

Jeg drømmer litt om å bli forelsket, men vet egentlig ikke helt hva dette betyr🙈 Jeg har hatt ff's som samtidig har vært veldig gode venner som jeg har savnet når de ikke har vært der, følt mye omsorg og kjærlighet for, tenkt mye på +++ men jeg drømmer ikke om bryllup med dem, jeg har fortsatt sex med andre og jeg synes det er helt ok at de har sex med andre. Og jeg vil ikke møte dem for mye, vil ofte heller henge med venner osv.  Føler det er noe galt med meg, men samtidig så trives jeg jo med måten jeg lever på liksom. Eneste grunnen til at jeg ønsker et forhold er av praktiske grunner og det blir jo så klart helt feil ovenfor han.

Anonymkode: 0f490...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23. Har bare vært forelska én gang, men har hatt flere crusher og det er noe helt annet.

Anonymkode: 87b6c...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...