AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Nå er jeg såpass "heldig" at jeg har hatt litt suksess på tinder som mann, pgr av gode bilder, men jeg vet at de fleste karer sliter på tinder og jeg føler med dem. Dette har jo vært diskutert en del her inne tidligere også, så tenkte å dele dette klippet. Det mest relevante er på slutten av klippet når kvinnene som prøvde seg som menn forteller hvor vanskelig det var: Anonymkode: f4cd8...d3a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Link heller til origianl videoen: Viser hvordan det er for vanlige menn. Anonymkode: 2a345...978
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Hun er jo ikke en mann som er tiltrukket av kvinner. Og hun er ikke vant til å sjekke menn eller noen egentlig, særlig ikke skriftlig. Heterofile kvinner får innboksen full. Lesbiske må også jobbe for å sjekke André damer. Fint bilde og et hei er ikke nok. Anonymkode: 44997...825
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Haha! Dette er så spot on. Jeg kan sammenlignes med han der. Vil egentlig si at jeg er litt kjekkere. Det er heeeelt latterlig for tiden. Hvis man ikke ser dritbra ut, har man ingen sjans med kvinner på sitt eget nivå. Jeg må få meg instagram og begynne å ta "perfekte" bilder av meg selv..det er jo det som det responderes på. Anonymkode: 17ac1...e02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå