Gå til innhold

Hvor tester man for antistoff i kr.sand?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at jeg har vært smittet. Er det noen som er bedre på googling enn meg, og kan hjelpe med å finne ut hvor jeg kan ta en antistofftest her på Sørlandet? 

Anonymkode: 85107...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Private leger og sykehus ala Aleris, Volvat eller Dr Dropin hvis det finnes i Kristiansand.

Anonymkode: 8916f...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel ikke begynt å teste nordmenn for antistoffer enda vel? Dessuten er det bortkastet da man kan bli resmittet når som helst.

Anonymkode: d0cd6...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Private leger og sykehus ala Aleris, Volvat eller Dr Dropin hvis det finnes i Kristiansand.

Anonymkode: 8916f...396

Vi har hverken Volvat eller Dr. Dropin I krs. Aleris I Kr.sand/Lillesand tilbyr ikke antistofftesting. Men takk for forslagene 😊

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er vel ikke begynt å teste nordmenn for antistoffer enda vel? Dessuten er det bortkastet da man kan bli resmittet når som helst.

Anonymkode: d0cd6...1f2

Joda, FHI har gitt grønt lys 😍

Jeg skjønner at det ikke gir immunitet for alltid, men jeg ønsker å få bekreftet (evnt avkreftet) at det var Covid-19. Da kan jeg være noe tryggere når jeg skal stelle mine skrale foreldre, selv om jeg selvfølgelig skal gjøre de tiltakene som trengs for å unngå at de blir sjuke uansett. 

Anonymkode: 85107...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å gå til fastlegen og be om den testen, og at den sendes til Fürst i Oslo.

Imuntesten er nå åpen for alle.

Anonymkode: 83332...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...