AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Vil liksom ikke klage, har en mann som forguder meg og to vakre friske barn, jobb og hus og noen gode venner som er glad i meg.. Likevel er det mye som skjer.. Familiemedlem man er glad i som er helt fortapt og ødelagt sitt liv på rus og andre gale valg, folk på jobben som jeg ikke tåler trynet på, feks da sjefen småskrattet av en hendelse jeg fortalte, han trodde jeg løy. Jeg setter ærligheten høyt og hater å bli beskyldt for løgn. Føler jeg begynner å forfalle, jeg er ikke overvektig men smålubben og trøster meg med mat, koser meg skikkelig med god mat. bare hele livet som føles ut som en serie... Pluss at jeg er middels god i alt, er ikke superflink i noe, bare litt flink her og der. Anonymkode: 66817...8eb
Kenelz Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Vil liksom ikke klage, har en mann som forguder meg og to vakre friske barn, jobb og hus og noen gode venner som er glad i meg.. Likevel er det mye som skjer.. Familiemedlem man er glad i som er helt fortapt og ødelagt sitt liv på rus og andre gale valg, folk på jobben som jeg ikke tåler trynet på, feks da sjefen småskrattet av en hendelse jeg fortalte, han trodde jeg løy. Jeg setter ærligheten høyt og hater å bli beskyldt for løgn. Føler jeg begynner å forfalle, jeg er ikke overvektig men smålubben og trøster meg med mat, koser meg skikkelig med god mat. bare hele livet som føles ut som en serie... Pluss at jeg er middels god i alt, er ikke superflink i noe, bare litt flink her og der. Anonymkode: 66817...8eb Sjeldent man er superflink i noe uten noen øvelser. Ta en kurs på noe som du synes er litt gøy, eks. maling, osv.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Høres ut som om du har mange gode ting i livet, men kanskje sliter litt med selvbildet? Det kan være en vondt og ødeleggende for den generelle følelsen man går med i kroppen gjennom dagene, ukene, månedene og årene - uansett hvor bra ring rundt en er. Det vet jeg alt om. Anonymkode: c5996...987 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå