Gå til innhold

Se her alle prøvere :)


fletta

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde vært morsomt å se hvor mange vi er som prøver å bli gravide, og hvor lenge vi har prøvd icon_smile.gif

Selv begynte jeg i oktober; da var vi en god gjeng med prøvere her, men mange av dem har blitt gravide, så det er kanskje på tide med en oppdatering icon_lol.gif

_________________

fletta icon_wink.gif

~~~~~~~~~~1212[ Dette Innlegg er endret av: fletta den 2002-02-21 20:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fletta icon_wink.gif

Blir med på den ja, fra....ca 22mai 2002(ifølge nye beregninger...det er ikke lett å beregne EL).

Flere som blir med?

Klems

_________________

~Zafir~1212[ Dette Innlegg er endret av: Zafir den 2002-02-21 22:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også på. Har vært uten p-piller siden september 2000 - men har ikke vært veldig aktivt prøvere før nå det siste halve året. Aktiv og aktiv, hørtes jo ut som vi bare ligger i sengehalmen - men for å si det på en annen måte - så har vi det siste halve året vært mer opptatt av at mensen IKKE skal komme......

Har ikke vært veldig "med" inne på disse sidene før, men har fulgt spent med flere av de andre som nå har lyktes.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd i _hele_ februar! icon_eek.gif) Regner med at det brått kan ta et år eller to, selvom magen min er veldig rar for tiden.

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fletta.

Blir med i "gjengen" jeg også hoppe.gif, siden jeg er inne i min første prøvemåned. Har vært her inne og lest og lært mye, og nå er vi klare for å lage familie.hjerter_rundt.gif

Lykke til alle sammen!

_________________

vinke.gif Hilsen Ellen.1212[ Dette Innlegg er endret av: Ellen den 2002-02-22 12:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har prøvd siden juli og begynner nå å bli ganske så lei.

Har til og med begynt med fotsoneterapi. Så vi får se om det kan hjelpe.

Lykke til alle sammen, la oss håpe på at det snart blir to blå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle prøvere:-)

jeg vil også være med i prøvegjengen:-)

vi har prøvd siden oktober 2001, men det er sannelig ikke lett å få det til å klaffe..

Var overivrig de første par månedene og trodde vel egentlig det skulle klaffe med en gang men så lett er det tydeligvis ikke...

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er også en prøver.

Slutta med P-pillen i april i fjor. Har vært gravid 2 ganger siden da, men har mistet begge gangene ( missed abortion).

Nå har vi en liten pause i prøvinga, men starter for fullt igjen om ca 1 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Er helt ny på disse sidene,er 21 år og er fra sunnmøre.Har vert aktiv prøver siden desember 2000.Slutta på p-sprøyta i juni 99,og fikk igjen mensen mai 00.Hadde da sånn kommer det så kommer det instilling..Brøt så ut av forholdet jeg var i da(etter 5 år),og ble sammen med mannen som jeg skal gifte meg me om 3 uker!!!!vi" har vært gravide 2 ganger,men det gikk skeis begge gangene,så nå skal vi til med utredning å hele sulamitten...uff ble rene presentasjonen dette..jaja...icon_smile.gificon_smile.gif

Ønsker alle lykke til videre med prøvinga!!!!

koser og klemmer fra

_________________

--<--<-@ chewy @->-->--

[ Dette Innlegg er endret av: chewy den 2002-02-23 20:36 ]

[ Dette Innlegg er endret av: chewy den 2002-02-23 20:37 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: chewy den 2002-02-23 20:38 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en ivrig prøver. Sluttet på p-piller i okt-01 og har prøvd siden. Det er iallefall en liten trøst å vite at det flere med meg der ute som også sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel slenge meg på jeg også da.... Hadde en missed abortion for 4 uker siden (uke 12), og prøver igjen så snart mens er tilbake (pluss to uker da). Håper den er like rundt hjørnet. Forrige gang traff vi på første forsøk, men regner ikke med at det vil gå så fort denne gangen.

Klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Taurus!!

Så fint at du er tilbake hos oss igjen!! Den siste tiden kan ikke ha vært særlig kjekk for deg og din kjære, og jeg håper nå at dere lykkes fort igjen og at alt går glimrende denne gangen. Lykke til med prøvinga!!

Stoooooooor klem fra Nala icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Er ny på disse sidene. Jeg er 22 år. Har prøvt å bli gravid i 2 og et halvt år nå. Skal begynne med prøverørmedisiner snart. Gruer meg til det. Håper alle sammen lykkest på denne siden.

Knib fra Elli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen

Jeg er jo ikke noen prøver akkurat da, men jeg tenkte bare jeg skulle fortelle Taurus at det er koslig at du er tilbake!! Det kan ikke ha vært lett å miste den lille.

Jeg ser at flere fra "dagbokgjengen" har svart på denne linken. Hvordan har dere gjort det med dagbøkene? Jeg ser at noen har kopiert de over til det nye forumet, men hvordan gjør man det? (Jeg er ingen dataguru, og må ha ting inn med teskje):-)

Hilsen Hestehoven 18+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til Hestehoven icon_smile.gif

Du flytter over Dagboken slik:

* Merk HELE den gamle dagboken din ved å

høyreklikke med musa og velg "merk alt".

* Så høyreklikker du igjen på det som er

merket, og velg "kopier".

* Gå så til de nye dagbøksidene og lag en ny

tittel på Dagboka di.

* Når du er innpå den så høyreklikker du

igjen og "limer inn".

Håper du skjønte forklaringa....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg får vel melde meg jeg også, det er en lettelse at det ikke bare er meg som ikke får det til.

Vi har ikke brukt prevensjon på et og halvt år. Vi har ikke prøvd så mye, kjæresten har vært litt redd, men nå som vi skal gifte oss så håper vi det kommer no snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Henger meg på her jeg!:) Spiralen ut den 27

Februar, så nå er det bare å prøve på nr 2!

Har en gutt på 3 år,som kansje blir

bror om ikke alt for lenge.

Ønsker alle her lykke til.1212[ Dette Innlegg er endret av: Dezzy den 2002-03-04 15:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...