Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp meg se etter røde flagg! Jeg føler jeg ikke er klar for en runde til ned i kjelleren pga dating.

Det er vel ca en mnd siden jeg begynte og skrive med en fra tinder. Jeg var lei alt og tenkte skit samme om jeg sveiper på en som har baris bilde. Sto ingen ting i profil teksten.

Vi har hatt daglig kontakt, om mye forskjellig. Eneste som fikk meg til å nesten ikke møte han er at han snakket en del om andre damer og sex. Uten at jeg responderte så mye på det. Dreide de gangene samtalen inn på noe annet.

Fikk inntrykk av at han bare var ute etter en ting, men at han alikevel var interessert i et forhold med rett person.  Før vi møttes første gangen  var han alltid slik at han spurte når vi skulle møtes. Jeg holdt igjen helt til sist lørdag. Da jeg reiste ned til byen for å kjøpe noen ting og så avtalte vi at jeg skulle stikke innom på dagtid. Jeg gjorde det og endte opp med å være med han helt frem til tirsdag.

Han fikset en del ting i huset mitt, også var jeg med til han. Han ble med meg og så på noe mandag kveld og gjorde den researchen om den tingen.( mye mer enn meg som faktisk skal ha dette). 

Når jeg dro tidlig på tirsdag( måtte hente sønnen min som hadde vært på mini ferie). Fikk jeg egentlig litt følelsen av at vi ikke ses igjen. Vet ikke hvorfor.

Jeg skulle noe tidlig på tirsdag så sendte han bilder av dette. Trodde egentlig jeg ikke skulle få svar. Meeen siden det har vi snappet veldig mye siden. Så fort han har stått opp til han reiser på jobb.

Han driver fortsatt og gjør research om tingen, men... han har vært litt mer rar de siste dagene. Tror det kan være jobb også( hadde jeg jobbet så mange timer natt hadde jeg vært i koma for lengst).

Jeg har jo sønnen min 100% så det er ikke så lett og møtes i helgene. Denne helga går nok ikke pga at han bør klare og snu døgnet til tidliguke. 

Har ikke peiling på hva han syntes om meg, annet enn at han syntes jeg er fin. Han var veldig annerledes enn jeg trodde. Snus fornuftig, og ikke noe tull med han. Det er defor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Er kjempe redd for å bli såret igjen. 

Har jo ikke følelser nå, det er jo alt for tidlig, men han er en person som jeg absolutt kommer til å falle for.

Han er snill, smart, morsom, jeg klarer og være meg selv rundt han og slappe av. I tillegg har han super kontroll på økonomien, og alt annet i livet sitt. Så jeg klarer jo ikke finne en eneste grunn til å ikke bli sammen med han i fremtiden.

Jeg er bare kjempe redd for sist date var utro mot meg i 8 mnd, lovet gull og grønne skoger. Han har virkelig ødelagt mye av psyken min.

Anonymkode: 96cfc...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du liker han og finner ikke en eneste grunn til ikke å bli samnen med han. 

Hva er det å lure på egentlig?

Hva spør du oss om?

Herremin, kvinner klager på at de ikke finner en bra mann, men når de finner en så leter de febrilsk etter en grunn til å stikke. Jeesus. Hvorfor gikk du på Tinder i det hele tatt?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Du liker han og finner ikke en eneste grunn til ikke å bli samnen med han. 

Hva er det å lure på egentlig?

Hva spør du oss om?

Herremin, kvinner klager på at de ikke finner en bra mann, men når de finner en så leter de febrilsk etter en grunn til å stikke. Jeesus. Hvorfor gikk du på Tinder i det hele tatt?

Jeg leter ikke etter en grunn til og stikke. Jeg prøver bare om å se om det er noen røde flagg her. 
Jeg har funnet mange bra menn som jeg kunne tenke meg forhold med, men de har bare vist seg og være falske for å få seg noe. Har ikke lyst  å gå i samme fella igjen

Og jeg er så dårlig på å se røde flagg.. 

Han jeg datet i 8 mnd var det mange røde flagg, men jeg så de ikke. Viste seg at han var utro i 8 mnd og alle planene var bare løgn. Og det ente opp med at det var jeg som var drittsekken da jeg sa at jeg ikke fant meg i å bli behandlet slik

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen røde flagg. Noe som er et rødt flagg hos en er ikke det hos en annen. Generelt er det vel sånn at hvis det er noe som skurrer, skal du ta det på alvor. Da er det noe som skurrer, og det kan like gjerne være at han ikke er interessert...

Fra mitt synspunkt: En mann på Tinder med bare baris-bilde og ikke tekst? Det er en som søker bare sex. Og det er ikke bare "slemme" menn som bare søker sex, det gjør snille og gode menn også. Kommer an på hvor de er i livet og hva de ønsker nå. 

Skal du finne ut av dette, må du gi det litt tid. Ikke stresse og ikke søke avklaringer og svar med en gang. Pust med magen og gi det litt tid. 

Anonymkode: 4eef7...744

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen røde flagg. Noe som er et rødt flagg hos en er ikke det hos en annen. Generelt er det vel sånn at hvis det er noe som skurrer, skal du ta det på alvor. Da er det noe som skurrer, og det kan like gjerne være at han ikke er interessert...

Fra mitt synspunkt: En mann på Tinder med bare baris-bilde og ikke tekst? Det er en som søker bare sex. Og det er ikke bare "slemme" menn som bare søker sex, det gjør snille og gode menn også. Kommer an på hvor de er i livet og hva de ønsker nå. 

Skal du finne ut av dette, må du gi det litt tid. Ikke stresse og ikke søke avklaringer og svar med en gang. Pust med magen og gi det litt tid. 

Anonymkode: 4eef7...744

Ja, tenkte samme og har alltid sveipet venstre på de profilene med disse bildene av denne grunnen. Så ble jeg så drit lei av alle de andre vanlige og at alt bare er surr med alle så sveipet jeg høyre på han her. 

Takk for råd, skal gi det tid og se hva som skjer uten å prøve og legge for mye ting i det. Tror kanskje tankene kommer pga han andre som ødela ekstremt mye for meg og at alt kaoset i hodet mitt er pga han før, og ikke han jeg har møtt nå. Burde egentlig venta med å møte noen...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du vet at der er røde flagg, men du vil ikke at det skal være det. Du vet allerede at han er bad news, men ignorerer faresignalene fordi du har så lyst til at han skal være den han fremstiller seg selv som, morsom smart, snill. 

Anonymkode: 0fc0f...375

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er de røde flaggene:

Han snakka om sex og damer, du ignorerer. Hallo! Våkn opp. 

Han hadde barisbilde. Du bare "jaja". Okei?? 

Du fikk følelsen av at du ikke skulle se han igjen! Det kalles DÅRLIG MAGEFØLELSE! Det er din kvinneintuisjon som prøver å si fra! Den intuisjonen er en verdifull gave fra naturen som oss kvinner er velsignet med. Dessverre er det altfor mange som ikke lærer seg å lytte til den før de er gamle. Noen lærer sikkert aldri. 

Du sier han er snill, smart, fornuftig. DE FLESTE ER DET. Han er ikke spesiell. 

Anonymkode: 5087b...a79

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

eg leter ikke etter en grunn til og stikke. Jeg prøver bare om å se om det er noen røde flagg her. 
Jeg har funnet mange bra menn som jeg kunne tenke meg forhold med, men de har bare vist seg og være falske for å få seg noe. Har ikke lyst  å gå i samme fella igjen

Og jeg er så dårlig på å se røde flagg.. 

Han jeg datet i 8 mnd var det mange røde flagg, men jeg så de ikke. Viste seg at han var utro i 8 mnd og alle planene var bare løgn. Og det ente opp med at det var jeg som var drittsekken da jeg sa at jeg ikke fant meg i å bli behandlet slik

Da er du jo ikke dårlig på dette, du stoler bare ikke på magefølelsen din. Den viser seg nesten alltid å stemme! Du sier han du datet i 8 mnd hadde mange røde flagg, selvfølgelig så du de når du nå i ettertid sier at de var der. Litt etterpåklokskap ja, men jeg tror heller at du var så forelsket at du ikke "ville" se de. Mange er akkurat der.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det finnes noen helt generelle røde flagg som de aller fleste bør vite at de skal passe seg for. Manglende interesse, vedkommende prioriterer deg ikke, holder ikke det han sier han skal gjøre. Dette har med pålitelighet å gjøre, og uten veldig gode grunner er dette store røde flagg. Han er ikke ærlig ? Enda et.... Men mange er forelsket og vil ikke se de, eller tror de kan forandre vedkommende. Voksne mennesker endrer seg aldri! Om de ikke innser selv at ting må endres, og det er endrings villighet der. Ikke mange som har slik selvinnsikt og enda mindre gjør noe med dette i voksen alder.

Et annet enormt rødt flagg er emosjonelt utilgjengelighet som mange har! Da er det bare å komme seg videre nesten uansett årsak til akkurat dette. Dette kan googles og det finnes i flere forskjellige former. Slike typer er veldig på i begynnelsen, men med en gang det er alvor så trekker de seg unna, og det er nesten umulig for de å inngå noe forpliktende fast forhold.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Antiviruset skrev:

Da er du jo ikke dårlig på dette, du stoler bare ikke på magefølelsen din. Den viser seg nesten alltid å stemme! Du sier han du datet i 8 mnd hadde mange røde flagg, selvfølgelig så du de når du nå i ettertid sier at de var der. Litt etterpåklokskap ja, men jeg tror heller at du var så forelsket at du ikke "ville" se de. Mange er akkurat der.

Altså han virket som en ordentlig person til jula, det var da jeg begynte og få dårlig magefølelse på det hele. Det som var problemet da var at jeg hadde allerede falt for han. Når jeg fikk den dårlige følelsen hadde jeg tenkt og ta det opp med han. Så gikk det litt tid før den andre jenta kontaktet meg, så hun kom meg i forkjøpet.

Du har nok rett i at jeg ikke stoler på magefølelsen min.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er de røde flaggene:

Han snakka om sex og damer, du ignorerer. Hallo! Våkn opp. 

Han hadde barisbilde. Du bare "jaja". Okei?? 

Du fikk følelsen av at du ikke skulle se han igjen! Det kalles DÅRLIG MAGEFØLELSE! Det er din kvinneintuisjon som prøver å si fra! Den intuisjonen er en verdifull gave fra naturen som oss kvinner er velsignet med. Dessverre er det altfor mange som ikke lærer seg å lytte til den før de er gamle. Noen lærer sikkert aldri. 

Du sier han er snill, smart, fornuftig. DE FLESTE ER DET. Han er ikke spesiell. 

Det med følelsen om å ikke se han igjen viste seg og være litt feil da. Han sa han kunne komme i dag, men blir jo vanskelig siden jeg har sønnen min. I dag har han faktisk sagt at han syntes det var kjempe koselig sist helg, men vet ikke jeg..

Forsvarer han ikke overhode. Så er vel bedre og bare kutte han ut før det er for sent

Ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det med følelsen om å ikke se han igjen viste seg og være litt feil da. Han sa han kunne komme i dag, men blir jo vanskelig siden jeg har sønnen min. I dag har han faktisk sagt at han syntes det var kjempe koselig sist helg, men vet ikke jeg..

Forsvarer han ikke overhode. Så er vel bedre og bare kutte han ut før det er for sent

Ts

Dette har jeg selv opplevd når jeg datet over noen måneder, vi koste oss begge to stort. Men merket at interessen fra den andre sin side ikke var like stor som min. Da trekker jeg meg tilbake og ser det hele an, så må man se på hva vedkommende gjør i form av handlinger, ikke hva han/henne sier med ord. Du kan gi det en sjanse litt til, men endrer det seg ikke ganske raskt? Ikke vikle deg inn i noe som blir vanskelig å komme seg ut av, eller du blir veldig såret fordi du har mye sterkere følelser en han. Aldri igjen om jeg skal inn i et forhold igjen selv om det er bare mnd gammelt om jeg merker at interessen ikke er like sterk fra partner sin side. Det kommer aldri til å skje igjen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Antiviruset skrev:

Dette har jeg selv opplevd når jeg datet over noen måneder, vi koste oss begge to stort. Men merket at interessen fra den andre sin side ikke var like stor som min. Da trekker jeg meg tilbake og ser det hele an, så må man se på hva vedkommende gjør i form av handlinger, ikke hva han/henne sier med ord. Du kan gi det en sjanse litt til, men endrer det seg ikke ganske raskt? Ikke vikle deg inn i noe som blir vanskelig å komme seg ut av, eller du blir veldig såret fordi du har mye sterkere følelser en han. Aldri igjen om jeg skal inn i et forhold igjen selv om det er bare mnd gammelt om jeg merker at interessen ikke er like sterk fra partner sin side. Det kommer aldri til å skje igjen.

Ja, kan prøve og gi det litt mer tid. Han kom en tur allikevel. Han kan jo ikke sove her pga sønnen min, men han kommer kanskje en tur i morgen også etter han har lagt seg.

Merker virkelig at det er noe i noe jeg har hørt « If he likes you, you’ll know. If he don’t, you’ll be confused “

ts

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså han virket som en ordentlig person til jula, det var da jeg begynte og få dårlig magefølelse på det hele. Det som var problemet da var at jeg hadde allerede falt for han. Når jeg fikk den dårlige følelsen hadde jeg tenkt og ta det opp med han. Så gikk det litt tid før den andre jenta kontaktet meg, så hun kom meg i forkjøpet.

Du har nok rett i at jeg ikke stoler på magefølelsen min.

Ts

Jaja, at du ikke skulle se han igjen var feil, men det er magefølelsen som er viktig her! Du satte bare feil ord på følelsen da den kom. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, at du ikke skulle se han igjen var feil, men det er magefølelsen som er viktig her! Du satte bare feil ord på følelsen da den kom. 

Ja, kanskje mer rett med feil ord på følelsen. Har egentlig bare gitt opp dating.

ts

Skrevet

Vær litt mer nysgjerrig på han og spør han ut litt uten at det er et avhør. 

-hvorfor baris

-hvorfor ingen tekst

-hans tanker om fremtiden

- litt mer om historikken hans, samboer, lange eller korte forhold

-interesser

-be han fortelle litt om familie og venner 

- finn ut litt om økonomien og hvordan han har levd mht det (og damer/dater) de siste årene.

-hva er det ved deg han liker og ønsker å finne ut mer om..

Hilsen "gammel tante' som har møtt en eneste person på Tinder. Etter å ha skrevet i 3 mnd møttes vi. 3 år siden nå og vi er fortsatt sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er et rødt flagg i seg selv, en god del menensker med personlighetsforstyrrelser henger på nettdating.

Det er et spekter, og det er en del av dem- borderlines, psykopater og narsissiter.

Røde flagg:

seksualiserte bilder

sjalusifabrikkering / fortelle om andre jenter, ekser

framtidsbløff

smiger

selvskryt

grenser som ikke blir respektert

Til hi, du må lese deg opp og få mer kunnskap.

Anonymkode: fb993...bdc

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje mer rett med feil ord på følelsen. Har egentlig bare gitt opp dating.

ts

Få mer kunnskap 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er et rødt flagg i seg selv, en god del menensker med personlighetsforstyrrelser henger på nettdating.

Det er et spekter, og det er en del av dem- borderlines, psykopater og narsissiter.

Røde flagg:

seksualiserte bilder

framtidsbløff

smiger

selvskryt

Hva er borderlines?

<har pratet med en gutt nå, og opplever at han var veldig "på" for å si bli kald ettersom jeg ble interessert-Og nå er han der hvor han har sagt at han ikke vil møtes-Han sa rett ut at han ville møtes for å ha sex, for å si si at han ikke ville paga dårlig kjemi-Til tross for at han ikke kunne si noe på hva det var som gjorde at det ble dårlig kjemi og at vi nesten ikke har pratet.

Kansje han ikke turde å møtes, uansett?

Anonymkode: 6b7e8...14b

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Humas skrev:

Vær litt mer nysgjerrig på han og spør han ut litt uten at det er et avhør. 

-hvorfor baris

-hvorfor ingen tekst

-hans tanker om fremtiden

- litt mer om historikken hans, samboer, lange eller korte forhold

-interesser

-be han fortelle litt om familie og venner 

- finn ut litt om økonomien og hvordan han har levd mht det (og damer/dater) de siste årene.

-hva er det ved deg han liker og ønsker å finne ut mer om..

Hilsen "gammel tante' som har møtt en eneste person på Tinder. Etter å ha skrevet i 3 mnd møttes vi. 3 år siden nå og vi er fortsatt sammen. 

Han har fortalt åpent om alt dette bortsett fra baris og ingen tekst. Også har jeg ikke spurt om hva han liker ved meg da, føler det kanskje er litt tidlig?

Vet allerede en god del om venner, familie, tidligere forhold og økonomi. Der er alt på stell. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2020 den 6.22, AnonymBruker skrev:

Røde flagg:

seksualiserte bilder

framtidsbløff

smiger

selvskryt

Tøys og tull. Kjenner et ektepar, møttes på tinder. 3 par også.  

Også er der samboer og jeg da, vi møttes også på tinder.

Ingen av oss har personlighetsforstyrrelse av noe slag. 

Anonymkode: e31ab...d01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...