AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #61 Skrevet 22. juni 2020 Jeg tvang meg gjennom alle episodene for alle snakker så positivt om den. Men serien var gørr kjedelig. Anonymkode: 42aed...d01 8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #62 Skrevet 22. juni 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tvang meg gjennom alle episodene for alle snakker så positivt om den. Men serien var gørr kjedelig. Anonymkode: 42aed...d01 Helt enig ! Kvasiintellektuellt Pseudo-feministisk svada. Anonymkode: 9c498...027 2
Sam Jones Skrevet 22. juni 2020 #63 Skrevet 22. juni 2020 Jeg likte den på mange måter. Eneste jeg stusset litt på var hyllesten til den realistiske sexen. Altså, det var ikke Hollywood- sex, men det var jo rolig, intimt og med musikk. Vil du ha realistisk ungdomssex vil jeg heller trekke frem «Girls.» 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #64 Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tvang meg gjennom alle episodene for alle snakker så positivt om den. Men serien var gørr kjedelig. Anonymkode: 42aed...d01 Helt enig! Skjønner ikke hypen. Dørgende kjedelig, og jeg «følte» ikke det paret i hele tatt. Anonymkode: 56ddf...03c 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #65 Skrevet 23. juni 2020 På 14.6.2020 den 18.29, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde litt etter å ha sett mye om den i media, men som flere andre skriver virket den utrolig monoton og grå. Men nå som flere her skriver at de gråt av den osv så kanskje jeg skal prøve igjen. Leter stadig etter serier og filmer som kan få meg til å føle noe og engasjere meg. Jeg vet det er litt teit, men den nynorske tekstingen gikk meg på nervene! Var litt av grunnen til at jeg sluttet å følge med. Anonymkode: a8179...2d7 Fikk ikke med meg at det var nynorsk teksting🙈Var så oppslukt i handlingen. Anonymkode: cb48f...272 3
Ella Grisella Skrevet 24. juni 2020 #66 Skrevet 24. juni 2020 Jeg tror at om man liker denne serien eller ikke, kommer an på hva slags person man er. Jeg er en dyp, analytisk person som føler mye. Jeg ble helt oppslukt, og denne serien fikk meg til å føle masse. Jeg elsket den!! Har ei venninne som holdt på å kjede seg ihjel, og ikke orket å se ferdig. Hun er veldig annerledes enn meg, og foretrekker actionfilmer. Det er ikke det at hun er overfladisk, men hun er ikke dyp på samme måte som meg.... 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #67 Skrevet 24. juni 2020 3 hours ago, Ella Grisella said: Jeg tror at om man liker denne serien eller ikke, kommer an på hva slags person man er. Jeg er en dyp, analytisk person som føler mye. Jeg ble helt oppslukt, og denne serien fikk meg til å føle masse. Jeg elsket den!! Har ei venninne som holdt på å kjede seg ihjel, og ikke orket å se ferdig. Hun er veldig annerledes enn meg, og foretrekker actionfilmer. Det er ikke det at hun er overfladisk, men hun er ikke dyp på samme måte som meg.... Oi, så spesiell og dyp du er da. Jeg vil absolutt omtale meg selv som en dyp og analytisk person selv, som føler mye, men jeg likte ikke denne serien spesielt godt. Synes den var helt okei. Anonymkode: 7f042...983 10
Ella Grisella Skrevet 24. juni 2020 #68 Skrevet 24. juni 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, så spesiell og dyp du er da. Jeg vil absolutt omtale meg selv som en dyp og analytisk person selv, som føler mye, men jeg likte ikke denne serien spesielt godt. Synes den var helt okei. Anonymkode: 7f042...983 Jeg mente ikke at jeg er spesiell. Mente vel at jeg tror at en type personlighet blir tiltrukket av denne serien, mens en annen type vil synes den er kjedelig. Kanskje jeg ikke treffer helt med at det har med å være dyp å gjøre, men det er i hvert fall mitt inntrykk ☺️ 6
DeLorean Skrevet 24. juni 2020 #69 Skrevet 24. juni 2020 Fin serie, veldig troverdig. Har sett to episoder foreløpig. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #70 Skrevet 24. juni 2020 8 timer siden, Ella Grisella skrev: Jeg mente ikke at jeg er spesiell. Mente vel at jeg tror at en type personlighet blir tiltrukket av denne serien, mens en annen type vil synes den er kjedelig. Kanskje jeg ikke treffer helt med at det har med å være dyp å gjøre, men det er i hvert fall mitt inntrykk ☺️ Personlig tror jeg det handler mer om man kjenner seg igjen i karakterene og historien eller ikke. Jeg kjenner meg igjen i Mariannes dårlige selvfølelse og følelse av å ikke «fortjene» å bli elsket, og i Connells vanskeligheter med å uttrykke følelser og vise sårbarhet. Jeg har også vært i et lignende forhold som det de har. Jeg likte derfor serien veldig godt og syntes den traff spikeren på hodet. Anonymkode: b7055...873 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #71 Skrevet 25. juni 2020 På 11.6.2020 den 19.58, AnonymBruker skrev: Typen min er irsk og denne serien fikk mye kritikk i Irland pga "for mye sex" (veldig religiøse der). Jeg synes ikke det var for mye sex i det hele tatt fra et norsk ståsted, men vi er ganske vant til å se pupper på TV. Den var helt fin, koselig, ga meg gode minner til studietiden og litt vonde minner til da jeg var litt selvdestruktiv på den alderen. Synes ellers ikke det var noe helt revolusjonerende ved den, utenom det at en såpass stor irsk serie tør å vise så mye sex og kropp på den måten. Anonymkode: 5f7c2...29b Så spennende! Hvordan møttes dere? Har du bodd i Irland? Hva slags minner fikk du til den tiden? Hadde du problemer med menn? Som gjorde deg selvdestruktiv? Anonymkode: 7db37...6f9
india76 Skrevet 25. juni 2020 #72 Skrevet 25. juni 2020 Det jeg synes var litt rart er at det er tydelig at de virkelig er glad i hverandre og hodestups forelsket men likevel velger å slå opp og date andre selvom de ikke egentlig har noe kjemi med de andre. Og de er jo tross alt litt gamle til å bry seg så mye om hva alle andre tenker og hvem som er populær og ikke på skolen. Det er jo ikke så lett å finne en sjelevenn. Hadde dette vært meg hadde jeg bare hatt et langdistanseforhold så lenge utdannelsen varte eller flyttet med til New York og prøvd å få jobb eller lignende. Alt for kjærligheten! Isteden lar de seg stoppe av midlertidige studier og geografi. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #73 Skrevet 25. juni 2020 Har kommet meg til episode 9, har brukt lang tid på serien da den er utrolig intetsigende.. Jeg har prøvd å gi den en sjans pga gode kritikker. Synes den er flat, stillestående, mye stirrende blikk og dveling. Jeg klarer fortsatt ikke å forstå hvorfor Marianne og Connell ikke bare er sammen, hva er alt styret for?? Slår opp, blir sammen med andre, er utro mot de nye, blir sammen igjen... Gir ingen mening at de holder på sånn, jeg ser ikke hva som hindrer dem, spes etter at de er ferdig på skolen i Sligo.. Anonymkode: bb929...048 7
Gjest Trynefaktor Skrevet 25. juni 2020 #74 Skrevet 25. juni 2020 Jeg likte den godt, men ble litt sprø av at de ikke klarte å si hva de følte og mente til hverandre. Mye tværing. Skulle nesten tro de var norske.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #75 Skrevet 26. juni 2020 https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/normal-people-bonus-episodes-comic-relief-paul-mescal-daisy-edgar-jones-a9584946.html?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3kr17Ml7wlhiKbb8utDXq4iI0i_i08NSEpsaQ2-pYS7wnKX4z0UnOYzqY#Echobox=1593095019 Anonymkode: b4276...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #76 Skrevet 26. juni 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/normal-people-bonus-episodes-comic-relief-paul-mescal-daisy-edgar-jones-a9584946.html?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3kr17Ml7wlhiKbb8utDXq4iI0i_i08NSEpsaQ2-pYS7wnKX4z0UnOYzqY#Echobox=1593095019 Anonymkode: b4276...1fc 40 år inn i fremtiden? Wow, da ser de i hvert fall ikke for gamle ut lenger. 😀 Da vet vi i hvert fall at det blir noen overlevende etter korona. Anonymkode: d828f...de0 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #77 Skrevet 26. juni 2020 23 timer siden, Trynefaktor skrev: Jeg likte den godt, men ble litt sprø av at de ikke klarte å si hva de følte og mente til hverandre. Mye tværing. Skulle nesten tro de var norske. Med andre ord veldig relaterbart for folk. Det er slik virkeligheten ofte er. Anonymkode: 22c6c...287 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #78 Skrevet 27. juni 2020 På 24.6.2020 den 11.32, Ella Grisella skrev: Jeg tror at om man liker denne serien eller ikke, kommer an på hva slags person man er. Jeg er en dyp, analytisk person som føler mye. Jeg ble helt oppslukt, og denne serien fikk meg til å føle masse. Jeg elsket den!! Har ei venninne som holdt på å kjede seg ihjel, og ikke orket å se ferdig. Hun er veldig annerledes enn meg, og foretrekker actionfilmer. Det er ikke det at hun er overfladisk, men hun er ikke dyp på samme måte som meg.... Og det her må være noe av det minst dype og analytiske jeg har lest i hele dag - og veldig fordømmende. Tror du verden er så svart/hvitt, at enten så liker du bare action eller så liker du bare rolige serier? Eller tror du mennesker er mer komplekse enn det? Å ikke like en TV-serie sier ganske lite om en person. Anonymkode: b7ba7...ebb 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #79 Skrevet 27. juni 2020 På 24.6.2020 den 15.08, AnonymBruker skrev: Oi, så spesiell og dyp du er da. Jeg vil absolutt omtale meg selv som en dyp og analytisk person selv, som føler mye, men jeg likte ikke denne serien spesielt godt. Synes den var helt okei. Anonymkode: 7f042...983 Så mange "dype og analytiske" det er her da. Jeg er også dyp og analytisk, bare sånn til info. Anonymkode: b7ba7...ebb
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #80 Skrevet 28. juni 2020 På 24.6.2020 den 11.32, Ella Grisella skrev: Jeg tror at om man liker denne serien eller ikke, kommer an på hva slags person man er. Jeg er en dyp, analytisk person som føler mye. Jeg ble helt oppslukt, og denne serien fikk meg til å føle masse. Jeg elsket den!! Har ei venninne som holdt på å kjede seg ihjel, og ikke orket å se ferdig. Hun er veldig annerledes enn meg, og foretrekker actionfilmer. Det er ikke det at hun er overfladisk, men hun er ikke dyp på samme måte som meg.... Jeg er sånn som deg, og gråter av "alle" filmer, er veldig analytisk også, men i denne filmen var det masse som ikke hang på greip. Anonymkode: 84af9...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå