AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Jeg har smerter i midjehøyde (rett under ribbeina) på begge sider. Altså der hvor albuene treffer når armene henger rett ned. Jeg merker det mest når jeg snur overkroppen eller bøyer meg men jeg får også av og til små "støt" der når jeg står eller sitter stille. Først tenkte jeg at det kom av to fire timers bilturer (frem og tilbake til hytta) i pinsen hvor jeg hele tiden måtte snu meg mot barna i baksetet,men nå er jeg usikker fordi smerten sitter på begge sidene og jeg snudde meg jo bare i en retning Er det noen som har opplevd dette eller har noen ideer? Jeg har ikke andre symptomer, som man kunne forvente hvis det var urinveisinfeksjon eller lignende. Anonymkode: f69c0...5d7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Høres ut som muskelsmerter (myalgi) Kanskje ta seg en tur til kiropraktor eller fysio? Anonymkode: d251a...27c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som muskelsmerter (myalgi) Kanskje ta seg en tur til kiropraktor eller fysio? Anonymkode: d251a...27c Takk for svar Ja, kanskje det kan være det. Kan det stemme med at det er vondt på begge sider og at smerten er litt sånn "brennende"? Anonymkode: f69c0...5d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå