AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Jeg er 39+3 i dag og våknet av vonde kynnere på morgenen. De har vedvart hele dagen, men litt forskjellig intensitet. Det er med vond korsrygg og menssmerter. Kom en del blankt slim i stad og, men det er ikke første gangen. Jeg har jo et håp om at det her er begynnelsen på fødsel, men kan jo fort enda være noen uker igjen. 🙈 Hvordan startet deres rier? Og hvordan kjente dere forskjell på vonde kynnere, maserier og modningsrier? Anonymkode: 2e9db...269
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39+3 i dag og våknet av vonde kynnere på morgenen. De har vedvart hele dagen, men litt forskjellig intensitet. Det er med vond korsrygg og menssmerter. Kom en del blankt slim i stad og, men det er ikke første gangen. Jeg har jo et håp om at det her er begynnelsen på fødsel, men kan jo fort enda være noen uker igjen. 🙈 Hvordan startet deres rier? Og hvordan kjente dere forskjell på vonde kynnere, maserier og modningsrier? Anonymkode: 2e9db...269 Kynnere kjennes vist ikke i ryggen. Om det ikke tar seg opp er det maserier. Men igjen så kan det begynne med svake rier og holde på i mange dager før det er i gang. Så derfor kan man tro det er maserier og ikke rier. Har holdt på i et døgn med enten maserier eller tidligere rier. Må bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Anonymkode: 1e2f5...8d2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39+3 i dag og våknet av vonde kynnere på morgenen. De har vedvart hele dagen, men litt forskjellig intensitet. Det er med vond korsrygg og menssmerter. Kom en del blankt slim i stad og, men det er ikke første gangen. Jeg har jo et håp om at det her er begynnelsen på fødsel, men kan jo fort enda være noen uker igjen. 🙈 Hvordan startet deres rier? Og hvordan kjente dere forskjell på vonde kynnere, maserier og modningsrier? Anonymkode: 2e9db...269 Prøv å ta en paracet, en varm dusj og legg deg ned. Rier det seg så er det ikke rier, har jeg også skjønt 😊 Anonymkode: 1e2f5...8d2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Kynnere strammet hele magen hard som en basketball, og var ubehagelig. Rier var som smertefulle bølger opp og ned hele magen. Mine rier startet med et pang begge ganger. Begge barna er født under 3 timer fra første rie. Hadde mye kynnere med begge som sikkert modnet livmorhalsen på forhånd. Anonymkode: 70b58...35a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå