Gå til innhold

Har reaksjonstiden noe å si på CB digital?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså tiden det tar før den sier "Gravid", og så tiden det tar før den sier antall uker. Hvis den bruker like lang tid på dette med flere dagers mellomrom, kan det da bety at hcg ikke har steget? "Tenker" den fortere jo høyere nivå av hcg?

Anonymkode: 1e734...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei :) har ingenting å si. 

Anonymkode: c8243...b33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Har sett noen her inne snakke om at det kom «gravid» nesten med en gang, så da har det virket som det er forskjell på det. For min del tar det tid før det kommer opp, og så tar det enda litt tid før ukene kommer.

Ts

Anonymkode: 1e734...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok og fikk resultatet +3 kom gravid opp umiddelbart. antall uker tok nesten 3 minutter før den kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en clearblue digital i uke 6. Tok en liten stund før det stod gravid, og 3+ kom ikke før etter flere minutter. Var fortsatt veldig gravid og ifølge uktralyd stemte det at jeg var 6 uker på vei da jeg tok den. Ville heller fokusert på resultatet enn tiden den bruker.

Anonymkode: a93af...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok CB digital én gang i uka de første ukene jeg var gravid, for å sjekke om jeg fikk 2-3 og 3+, etter å ha fått 1-2 første gangen. Alle gangene tok det litt tid før det stod "gravid", og deretter enda mer tid før antall uker stod. Jeg fikk riktig antall uker hele veien og er nå over halvveis med det som virket som et helt friskt barn på OUL. Jeg tror altså ikke det skal ha noe å si at det tar litt tid før resultatet kommer. 😊

Anonymkode: 092d4...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...