AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Til dere med nøtteallergi... Hvor alvorlig er allergien din? Jeg kan være i rommet når folk spiser nøtter, og jeg kan spise is og sjokolade ol som kan ha nøtter i seg, men så fort jeg spiser en bitteliten nøtt, reagerer jeg... Anonymkode: 2df0d...b7e
Heidi40 Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Jeg er hyperallergisk,kan ikke spise eller bruke produkter som inneholder oljer av nøtter heller.blir supersyk selv av det minste spor.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Alle kan være i rommet når andre spiser nøtter. Å si noe annet er hysteri. Anonymkode: caf9f...77a
Banankaka04 Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle kan være i rommet når andre spiser nøtter. Å si noe annet er hysteri. Anonymkode: caf9f...77a Da har du ikke møtt noen med alvorlig nøtteallergi...
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, Banankaka04 skrev: Da har du ikke møtt noen med alvorlig nøtteallergi... Jaha? Så disse mennesker tar aldri bussen, toget etc? De har aldri flydd i sitt liv? Anonymkode: caf9f...77a
Banankaka04 Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Så disse mennesker tar aldri bussen, toget etc? De har aldri flydd i sitt liv? Anonymkode: caf9f...77a Snakker bare av egne erfaringer... Det er sikkert ikke så veldig vanlig, men jeg har vært borti mennesker som ikke kan være i rommet når det blir spist nøtter... Har en alvorlig nøtteallergi og skal ut og reise, setter en seg selvfølgelig ikke rett ved siden en som hiver i seg nøtter... Endret 5. juni 2020 av Banankaka04
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 4 minutter siden, Banankaka04 skrev: Snakker bare av egne erfaringer... Det er sikkert ikke så veldig vanlig, men jeg har vært borti mennesker som ikke kan være i rommet når det blir spist nøtter... Har en alvorlig nøtteallergi og skal ut og reise, setter en seg selvfølgelig ikke rett ved siden en som driver å hiver i seg nøtter... https://www.nrk.no/norge/her-tester-madelen-_8_-om-hun-taler-peanottstov-1.13706048 Hele flyet er smørt inn med nøtter. Det ligger nøtter overalt. Flyene blir vasket 2 ganger i året. Hilsen en permittert flyvertinne. Så ja, du er hysterisk. Anonymkode: caf9f...77a
Banankaka04 Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.nrk.no/norge/her-tester-madelen-_8_-om-hun-taler-peanottstov-1.13706048 Hele flyet er smørt inn med nøtter. Det ligger nøtter overalt. Flyene blir vasket 2 ganger i året. Hilsen en permittert flyvertinne. Så ja, du er hysterisk. Anonymkode: caf9f...77a Da så...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå