Gå til innhold

Alkohol på skoleavslutning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig med alkoholservering på skoleavslutning i Vg3. Altså i leid lokale, men med elever og lærere?

Anonymkode: 730a4...fe8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis det er i skolens regi, vel? Hvis det er i privat regi er det sikkert ok så lenge alle er fylt 18, men jeg har aldri hørt om det før. 

Anonymkode: 36703...5ed

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt om.

Skrevet

Det er vel ikke vanlig. Ganske unødvendig også. Man kan vel vente til man kommer hjem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis det er i skolens regi, vel? Hvis det er i privat regi er det sikkert ok så lenge alle er fylt 18, men jeg har aldri hørt om det før. 

Anonymkode: 36703...5ed

Okei. Arrangementet ble foreslått av skolen, men betales delvis privat og delvis med midler fra skolen.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Kågebruker skrev:

Det er vel ikke vanlig. Ganske unødvendig også. Man kan vel vente til man kommer hjem.

Nja. Er jo hyggeligere med noen glass vin i godt selskap enn å drikke når man kommer hjem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på en videregående skole og alkohol blir ikke servert der. Hos oss får dem mozell i champagneglass 

Anonymkode: e909e...475

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på en videregående skole og alkohol blir ikke servert der. Hos oss får dem mozell i champagneglass 

Anonymkode: e909e...475

Okei. Fant ut at der blir det hos oss, men så arrangeres det ikke på skolens område. Regner med det vil bli et alkoholfritt tilbud i tillegg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...