AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Jeg kom tilfeldigvis over en åpen profil på FB, hvor det er åpenbart at vedkommende trenger hjelp. Jeg har forsøkt å undersøke hvor man evnt kan henvende seg, via søk på Google, men blir ikke noe klokere. Det meste omhandler barnevern og bekymringsmeldinger angående vold i nær relasjon. Dette gjelder da et voksent menneske, som jeg har null relasjon til. Er det noen som har vært i en lignende situasjon, og kan fortelle meg hvor/til hvem man kan sende en bekymringsmelding? Ønsker ikke å gå inn på detaljer, da det er veldig lett å finne ut av hvem denne personen er, siden profilen ligger åpen for offentligheten. Anonymkode: 5f486...432
Mumsmums Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Ta kontakt med den aktuelle kommunen. Men du så en profil på facebook og tenkte at denne personen trenger hjelp? Kan man vite ut fra en profil at et menneske trenger hjelp..
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Akkurat nå, Mumsmums skrev: Ta kontakt med den aktuelle kommunen. Men du så en profil på facebook og tenkte at denne personen trenger hjelp? Kan man vite ut fra en profil at et menneske trenger hjelp.. Takk. Det er veldig åpenbart ut i fra innleggene som blir delt. Ønsker som nevnt ikke å gå inn på detaljer. Anonymkode: 5f486...432
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Du kan sende bekymringsmelding til kommunelegen og psykisk helse. Kommunen skal ha skjema liggende ute på nett. Sikkert under psykisk helse på nettsiden deres. Anonymkode: affb2...d41 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Barnevernvakta sin nettside har skjema du kan bruke, og mer informasjon. Anonymkode: 0c1ac...13c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå