Gå til innhold

Kevin!!!!


Kevin

Anbefalte innlegg

Hei Kevin!

Lenge siden sist nå! Hvordan står det til med deg, gamle ørn? Har du hørt noe fra Evjar? Carsten hilser forresten... preiker om Nice igjen nå.... :hoho::hoho::hoho::hoho:

Ja den Carste, den Carsten.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kevin!

Kjekt å høre fra deg igjen! Du sitter her foran kassa du og? Ikke ofte vi er her inne sammen da.... DET skulle vel tatt seg ut! :hoho:

Evjar har ikke klart å spille seg inn på laget og returnerer til Norge, så vi får ha et lite krisemøte. Det er jo ikke så lenge siden han nevnte disse stemmene igjen, vet du, og enhver trener med respekt for seg selv benytter ikke en spiller som har stemmer i hodet som skriker: "SKYT BALLEN I EGET MÅL!! I EGET MÅL!!".... Jaja, slik kan det gå.... :briller:

Den godeste Carsten ja... jeg har forresten halve Cognacen hans stående her fra sist gang. Du får ta deg en tur over en dag, så tømmer vi den før han kommer tilbake. Nice my ass..... :sjarmor:

Snakk om å møte seg selv i døra i såfall.... selsom opplevelse vil jeg si.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at jeg frekventerer så mye her på sidene nå at jeg ikke vet om jeg er deg eller meg.... er blitt erfaren bruker nå.... :sjarmor:

Synd med Evjar, hadde ventet store ting fra den gnomen... men hva annet kan man vente av en halvskadet hagenisse.... Han fikk vel ballen et par ganger for mye i nisselua, skulle jeg tro.

Ellers har jeg aldri sagt nei til en god Cognac... Larsen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Kevin sa jeg det var.... Jeg må da best vite hvem du skriver med, synes du ikke? Hvem pokker er Larsen....?

Har Alzheimeren slått til for fullt eller...? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, finnes ingen Cognac her ved navn Larsen.... *sukk*

Cognacen heter Braastad, og jeg har da ikke introdusert dere for hverandre enda, så hvorfor kalte du den for Larsen....? Blir litt oppgitt nå jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da lar vi den ligge.... Har ikke sett deg så forvirret siden vi badet sammen i et badekar fyllt med middagspølser jeg.... :hoho:

Var du forresten på Hemje-festivalen...? Roger Jadle spilte blokkfløyte der i år.... knakende god... Det var fullt på hele festivalområdet... Utrolig utnyttelse av plassen der i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vi var enige om å aldri nevne middagspølsene igjen jeg.... aldri.... men, ok.... vi lar det ligge....

:oops: :oops:

Må jo si jeg er imponert over at de i såfall klarte å fylle hele området på 100 kvadrat på Hemje-festivalen. Det må være ny rekord. Men jeg kom meg aldri dit selv.... jeg har dessuten ikke slike h*mo-erotiske fantasier om blokkfløyter som deg, så den godeste Jadle er for meg ingenting, ingen verdens ting.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får køye nå snart, ja... blir en lang dag i morgen, og en slitsom uke på jobb....

Du får hilse du og!

Vi får ta en helaften snart, og ta resten av Cognacen til Carsten! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Joda, Care.... det ble vel det.... :hoho:

Nå hadde det seg at jeg satt på puben fra klokka 12.30 til klokka 19 på lørdag. Det var to fotballkamper som gikk, så det ble jo noen øl.... så deretter var det meningen at vi skulle finne på noe vi gutta, men det skar seg.... også sovna dama på sofaen, og jeg var like gira etter å ha åpnet en vinflaske, så da gikk det som det gikk....

Det er nå faktisk ved slike diskusjoner man får de beste svarene, men noen moralsk vinner av diskusjonen vil jeg nå ikke kåre.... er nok en smule inhabil i den saken.... :wink:

Og Annie, det er bare å sette i gang.... en skikkelig snarvei til å bli erfaren... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...