Gå til innhold

Har de fleste to bad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd hvor det var en påstand. Jeg har bare ett, og kjenner bare to stykker som har to bad. 

Er det noe de aller fleste har?

Anonymkode: 4efd3...2cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro at de fleste nyere hus har 2 bad. Mange hus har også et bad og et toalette rom. Selv har jeg 2 bad. Det er ikke nødvendig, men det er ganske paraktisk med et bad i hver etasje. Et stort bad i andre etasjen der soveromene er, med badekar, dusj, toalett og god hylle plass. Badet nede er en del mindre men nyere, med dobbel dusj og toalett. Har bare 2 skuffer til lagring nede. Er veldig godt når man får besøk og slipper å måtte rydde i toalett sakrene våres. 

Anonymkode: cea98...740

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som bor i leiligheter har vel ofte kun ett bad. Eneboliger ofte to. 

Anonymkode: 24bbb...62f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Legger til at de fleste jeg kjenner med hus har 2 bad eller 1 bad og et toalett rom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro at de fleste nyere hus har 2 bad. Mange hus har også et bad og et toalette rom. Selv har jeg 2 bad. Det er ikke nødvendig, men det er ganske paraktisk med et bad i hver etasje. Et stort bad i andre etasjen der soveromene er, med badekar, dusj, toalett og god hylle plass. Badet nede er en del mindre men nyere, med dobbel dusj og toalett. Har bare 2 skuffer til lagring nede. Er veldig godt når man får besøk og slipper å måtte rydde i toalett sakrene våres. 

Ja, skulle gjerne hatt bad i etasjen vi sover i, selvom det strengt tatt ikke er nødvendig.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle jeg kjenner har to bad. Enten to fulle (men ett mindre) bad, eller ett bad og et lite gjestetoalett. 

Jeg bor i ett nyere hus, har to store bad i hver etasje  

Anonymkode: 36928...b4b

Skrevet

-vi har tre

AnonymBruker
Skrevet

Enebolig bygget i 2002. 2 bad. Et av dem er også vaskerom. Stort rom. Det ligger i underetg og har dør ut, noe som kan være praktisk 🙂

Anonymkode: fb6a9...18f

Skrevet

Vi har:

Et bad oppe med badekar, do og vask. En gjestedo med toalett og vask. Et vaskerom med dusj. Et bad med dusj, do og vask. De fleste jeg kjenner har minst to doer, men ikke alle har to fulle bad.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av en annen tråd hvor det var en påstand. Jeg har bare ett, og kjenner bare to stykker som har to bad. 

Er det noe de aller fleste har?

Leilighet på 55kvm. Nei har ikke 2 bad.

Men alle «hus» jeg har vært i har hatt det. 

Anonymkode: e34d8...1a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Carrot skrev:

-vi har tre

Haha, du vant. Har dere da to bad i samme etasje?

Ts

Skrevet

Alle jeg kjenner som bor i hus, har to eller flere bad. Vi har tre, ett i hver etasje. Tror ikke det er så vanlig med flere bad i en liten leilighet. (Vi har to bad på hytta og, veldig greit å slippe å stå i kø når vi har gjester på overnatting) 

Skrevet

I min gamle leilighet hadde vi hele tre bad – et som var onsuite, et toalett og et med bare dusj og vask. I min nåværende leilighet har vi bare ett med alt.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et bad med dusj og vask, og litt oppbevaring. Og et "kott" hvor doen er og en liten vask. Skulle gjærne hatt do på badet også, men det går ikke her. I barndomshjemmet mitt hadde vi også 1 bad+ en do på vaskerommet. Mitt inntrykk er at nyere hus har flere bad. Men hus som er laget før 1980 eller noe, har bare 1.

Anonymkode: aa1aa...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pauline skrev:

Alle jeg kjenner som bor i hus, har to eller flere bad. Vi har tre, ett i hver etasje. Tror ikke det er så vanlig med flere bad i en liten leilighet. (Vi har to bad på hytta og, veldig greit å slippe å stå i kø når vi har gjester på overnatting) 

Ante ikke at det var noen som hadde flere enn to bad før nå. Bor selv i hus, og har bare bad i første etasje. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fire 🙈 eller: 

1 bad i 2 etasje med badekar, toalett og vask. 

1 bad i 1 etasje med dusj, toalett og vask.

2 nede i underetasjen; ett er kombinert vaskerom/bad og ett er bad med dusj. Enste grunnen til at vi har to nede er for huset hadde hybel, som vi har åpnet opp til å disponerer selv. 

Anonymkode: 22f5e...790

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et bad med dusj og vask, og litt oppbevaring. Og et "kott" hvor doen er og en liten vask. Skulle gjærne hatt do på badet også, men det går ikke her. I barndomshjemmet mitt hadde vi også 1 bad+ en do på vaskerommet. Mitt inntrykk er at nyere hus har flere bad. Men hus som er laget før 1980 eller noe, har bare 1.

Anonymkode: aa1aa...090

God forklaring, det siste der. Når jeg tenker meg om så kjenner jeg veldig få som bor i nye(etter 1980) hus, og det er ikke så vanlig med omfattende oppussing i mine kretser. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har fire 🙈 eller: 

1 bad i 2 etasje med badekar, toalett og vask. 

1 bad i 1 etasje med dusj, toalett og vask.

2 nede i underetasjen; ett er kombinert vaskerom/bad og ett er bad med dusj. Enste grunnen til at vi har to nede er for huset hadde hybel, som vi har åpnet opp til å disponerer selv. 

Anonymkode: 22f5e...790

Dæven, vi har en ny i ledelsen 😂 

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste hus og rekkehus har to bad. De aller fleste leiligheter har ikke det.

Anonymkode: 1832a...b27

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av min tråd tydeligvis 😆 

Min mor sitt hus har 2 bad, min far sitt hus har 3, mine besteforeldre sitt 2, vårt har 3. Ja, det er normalt i eneboliger. Veldig praktisk når det er 2 etasjer, at det er et bad i hver etasje. 

Anonymkode: cd381...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...