Morea Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 Hvordan i hutle heiteste får jeg greske fonter på PC-en min. Er en smule datadust, så det er egentlig et under at jeg har klart å bli medlem her. Og er det et problem at det er jobb-PC tro? Fontene må være gratis naturligvis. Noen som kan hjelpe en stakkar?
Cronos Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 Mulig at greske foner er inkluder i XP/2000. Da må de jo velges i det programmet du jobber i.
Morea Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2005 Jeg jobber i staten så jeg har ikke noe så nytt og fancy ( :o ....) på min maskin... :oops: :cry: Og så har jeg problemer med å lese enkelte sider på nettet også..
Cronos Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 For at de stedene med greske fonter du leser på nettet skal fungere på din maskin, må du ha samme font som de. Du kan kanskje kikke litt mer på denne siden: http://www.biblicalgreek.org/links/fonts/keyboard.html Hvis det bare er fonter du mangler, så er det mulig å laste dem ned gratis fra diverse sider.
Morea Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2005 Tusen takk! Da prøver jeg det.. :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå