Gå til innhold

4 month sleep regression


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner å lure på om vi har kommet inn i 4 month sleep regression litt tidlig, mini er 12 uker men det er klassiske tegn. Plutselig sovner hun ikke etter amming på natten, må opp og bysse i søvn, sover kanskje 30 minutter i slengen før hun våkner igjen. Mye oppvåkninger generelt, ikke nødvendigvis fordi hun er sulten. På dagtid har jeg gitt opp å finne noe mønster, det kan være alt fra 15 minutter til 3 timer. Så det jeg lurer på er hva dere andre som har kommet dere gjennom denne perioden gjorde for å overleve? Var det noe som hjalp baby komme tilbake til bedre søvn rutiner?

Anonymkode: e3987...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske dagsøvn var ok i den perioden, men våken hver timer for pupp på natt. Samsoving var redninga her for å våkne minst mulig og sove mest. Baby sov i babynest i senga med meg og jeg slang puppen oppi. Slapp å flytte baby og da sov hun videre etter ammingen

Anonymkode: 808b4...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å lure på om vi har kommet inn i 4 month sleep regression litt tidlig, mini er 12 uker men det er klassiske tegn. Plutselig sovner hun ikke etter amming på natten, må opp og bysse i søvn, sover kanskje 30 minutter i slengen før hun våkner igjen. Mye oppvåkninger generelt, ikke nødvendigvis fordi hun er sulten. På dagtid har jeg gitt opp å finne noe mønster, det kan være alt fra 15 minutter til 3 timer. Så det jeg lurer på er hva dere andre som har kommet dere gjennom denne perioden gjorde for å overleve? Var det noe som hjalp baby komme tilbake til bedre søvn rutiner?

Anonymkode: e3987...c59

Er vel også et utviklingssprang rundt akkurat da?
Gir ofte de samme tegnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Mener å huske dagsøvn var ok i den perioden, men våken hver timer for pupp på natt. Samsoving var redninga her for å våkne minst mulig og sove mest. Baby sov i babynest i senga med meg og jeg slang puppen oppi. Slapp å flytte baby og da sov hun videre etter ammingen

Anonymkode: 808b4...77a

Ah ja, vi sover sånn allerede så ikke så mye å hente der. 

 

1 hour ago, våren14 said:

Er vel også et utviklingssprang rundt akkurat da?
Gir ofte de samme tegnene.

Ja det er det, så det er jo lov å håpe det går over ganske snart uansett. 🤞🏽Hun har dog aldri reagert så ekstremt på utviklingssprangene før. Ts

Anonymkode: e3987...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer mye rart de første månedene. Bare prøv så godt du kan 

Anonymkode: 64961...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...