Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg møtte en mann for snart 3 mnd siden. Fra første stund har vi hatt veldig bra kjemi, lange dates, dype samtaler osv, han har invitert meg på mdidag flere ganger og behandlet meg bra. Men på grunn av jobben hans har vi bare møttes 5 ganger på 3 mnd. Det var også en periode da jeg ikke hørte noe fra han og trodde at jeg hadde blitt ghostet. Men han tok kontakt med meg og spurte hvorfor jeg var borte. MEN til poenget. Selv om vi har det veldig fint så føler jeg at han ikke er så veldig åpen når det gjelder følelser. Jeg har spurt han flere ganger om han kun er ute etter sex.  sist svarte han slik: Jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg, føler det er verdt et forsøk. 

Jeg liker han veldig godt og ser absolutt en kjærestepotensiale i han. Men når ting er som det er blir jeg usikker og derfor trekker jeg meg litt tilbake. 

Vi prater også relativt lite på tlf da han er opptatt med jobben sin osv. Men når vi prater er det mest prat om sex, selv om vi også snakker om hvordan dagen har vært osv. Når vi er sammen gjør vi mye forskjellige. Samtidig er jeg redd for at han lar det gå masse tid, og det ender med at jeg faktisk får følelser for han mens han kun er med meg pga sexen. Jeg tenker at det er lurt å ta det opp med han for en siste gang og se hva han sier. Burde jeg kanskje spørre han om å bli ekslusive? Han sier jo at han ikke dater andre. Og hvor lenge er det innafor å vente før han faktisk tar initiativet selv og spør om det ? 

Endret av ann255
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter tre måneder syns jeg det er helt innafor å avklare hva som skjer selv om dere har møttes bare fem ganger. Bor han langt unna siden dere møtes så sjelden? Hvis ikke er det et veldig dårlig tegn, uansett hvor "opptatt han er med jobb". Ingen er så opptatt at de bare kan møtes fem ganger på tre måneder. Da er man ikke interessert nok

Anonymkode: b45f1...512

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler du han ser deg som person, eller er han kun interessert idet ytre? Er du bare digg,pen og deilig-Ville jegh a blitt litt skeptisk. Etter 3 mnd, ville jeg ha spurt om han dater og har sex med andre jenter-Han burde ta hintet og da kan det være passende med et oppfølgingsspørsmål om at du ønsker dere skal være ekslusive og om han har tenkt på det?

Anonymkode: 2652a...5c4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter tre måneder syns jeg det er helt innafor å avklare hva som skjer selv om dere har møttes bare fem ganger. Bor han langt unna siden dere møtes så sjelden? Hvis ikke er det et veldig dårlig tegn, uansett hvor "opptatt han er med jobb". Ingen er så opptatt at de bare kan møtes fem ganger på tre måneder. Da er man ikke interessert nok

Anonymkode: b45f1...512

Nei, vi bor i samme by. Han jobber i helsevesenet da så det er på en måte en gyldig unnskyldning med tanke på corona-krisen men enig i det du sier.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler du han ser deg som person, eller er han kun interessert idet ytre? Er du bare digg,pen og deilig-Ville jegh a blitt litt skeptisk. Etter 3 mnd, ville jeg ha spurt om han dater og har sex med andre jenter-Han burde ta hintet og da kan det være passende med et oppfølgingsspørsmål om at du ønsker dere skal være ekslusive og om han har tenkt på det?

Jeg føler at han ser hele meg. Jeg har spurt rett ut om han dater flere/ sex med flere og han har sagt nei. Men tenker å ta den samtalen med han f2f og spørre om hva han tenker om å bli ekslusive. Vet bare ikke hvordan jeg skal gå frem uten å virke desperat. Vil liksom ikke at han skal skjønne at jeg liker han så godt.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, ann255 skrev:

Jeg føler at han ser hele meg. Jeg har spurt rett ut om han dater flere/ sex med flere og han har sagt nei. Men tenker å ta den samtalen med han f2f og spørre om hva han tenker om å bli ekslusive. Vet bare ikke hvordan jeg skal gå frem uten å virke desperat. Vil liksom ikke at han skal skjønne at jeg liker han så godt.

Jeg ville bare ha spurt. dere har datet i 5 mnd, det er kalrt der har en interesse av hverandre. I det hele tatt kan det være flere årsaker til at du spør. det kan være praktiske årsaker som smitte og en nysgjerrighet rundt hans erfaringer. ikke nødvendigvis en over intens interesse  for akkurat forhold som er den sterkeste og mest avgjørende.

Tisl slutt må du nok vise at du er interessert uansett,men forstår at det blir å sette seg selv ut for en mulig avvisning, dit kommer du uansett når og hvor i et forhold hele veien. Jeg hadde ikke gitt all kredit til et sånt spm til at det hadde vært interesse for forhold-Men ser helt klart hva du sikter til- Kansje du kan spørre om han har vært sammen med mange før han gikk inn i en relasjon med deg?

Vanskelig å finne alternative måter å spørre på, så skjønner at du lurer på mulighetene-Kommer ikke på flere muligheter selv egentlig..

AnonymBruker
Skrevet

Høtes ut som han, i likhet med mange menn (og noen kvinner) er emosjonelt utilgjengelig. Det kan man være overfor enkelte relasjoner, i perioder pga omstendigheter i livet, eller man har utviklet det som karaktertrekk. 

Syns denne videoen over forklarer det bra.

Anonymkode: 6f872...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...