Mia00 Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hei! Katten min fikk kattunger og (uheldigvis) 7 kattunger. De er nå snart 10 uker, takk og lov😂 Noen som også har hatt så mange katter i hus og holdt på å gå på veggen? Kjenner nå at jeg ikke vil ha barn med det første, hahaha. (Ja, katten er nå sterilisert, gidder ikke noe om det, vil bare ha noen gøye historier av med-katt mammaer)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 De er jo ekstra crazy i den alderen der også da, ikke rart du blir smågal 😄 Noen oppdrettere har jo ganske mange katter boende hos seg, men de blir jo voksne, og etterhvert kastrerte, så de er jo rolige mesteparten av døgnet. Har bare to katter selv, og føler meg litt crazy cat lady allerede. Hadde sikkert kunne hatt flere hvis jeg hadde plass og økonomi til det. Men så er det noe med hva som er sosialt akseptert også da. Har man 4 hunder så er man kul, engasjert, aktiv og sprek, men fire katter = 40 year old virgin, liksom. Anonymkode: 2edcc...a29
Mia00 Skrevet 5. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er jo ekstra crazy i den alderen der også da, ikke rart du blir smågal 😄 Noen oppdrettere har jo ganske mange katter boende hos seg, men de blir jo voksne, og etterhvert kastrerte, så de er jo rolige mesteparten av døgnet. Har bare to katter selv, og føler meg litt crazy cat lady allerede. Hadde sikkert kunne hatt flere hvis jeg hadde plass og økonomi til det. Men så er det noe med hva som er sosialt akseptert også da. Har man 4 hunder så er man kul, engasjert, aktiv og sprek, men fire katter = 40 year old virgin, liksom. Anonymkode: 2edcc...a29 Haha takk!!! Går på veggen snart😂 7 katter i alderen fra 10 uker er uutholdelig. Det verste er at jeg har ei leilighet på maks 30 kvm! Jeg sover med 7 katter (har ikke sovet på flere uker), jeg lever på å gi mat og måke kattebæsj 5 ganger dagen og jeg lever i kattebæsj-lukt. Hjeeeelp. Men heldigvis ikke lenge til de kan gis bort! De var utrooolig søte da de kom til verden, måtte hjelpe til med fødselen og alt var så nydelig. Helt til de begynte å gå og bæsje😂 Overalt! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Bare to uker til de kan komme i nye hjem, trøst deg med det 😂 eventyrlysten blir bare større jo større de blir 😅 Anonymkode: 75441...966
Diamant20 Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Ser du nevner at du snart kan gi de bort, selg dem i stedet og vær nøye med kjøper så du er sikker på at de får gode hjem. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg krevd så mye det koster å kastrere og chippe kattungene, også hadde kjøperne fått pengene tilbake når de kunne fremlegge bevis på at det hadde skjedd. Ville også spurt litt i forhold til når de tenker å slippe katten ut (de skal være minst 1 år feks) og om de har planlagt kattepass og eventuelle høye dyrlegeutgifter. Lykke til! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå