AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hei! (Eks) kjæresten slo opp med meg for litt under 1 uke siden. Vi var bare offisielt sammen et par måneder. Jeg fikk ikke et helt tydelig svar på hvorfor han ville slå opp, men jeg er helt knust. Det er ingenting jeg har sagt eller gjort, altså ingenting med meg å gjør sa han. Hvor sannsynlig tror du at han ser på instagrammen min? Har åpen profil. Jeg vet dette er barnslig, men har lagt ut et veldig fint bilde av meg selv som jeg ønsker han skal se😅 Eksen er 30 år, jeg litt yngre. Anonymkode: c5b24...552
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Tror ca alle stalker hverandre på SoMe, spes etter brudd Anonymkode: 1b606...a7f 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Eksen min stalker meg fortsatt på Instagram etter ett år, og det vet jeg fordi han kan sende meldinger om noe jeg har lagt ut. Vi er i slutten av tyveårene Anonymkode: 1e3c4...e1a 1
jabx Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! (Eks) kjæresten slo opp med meg for litt under 1 uke siden. Vi var bare offisielt sammen et par måneder. Jeg fikk ikke et helt tydelig svar på hvorfor han ville slå opp, men jeg er helt knust. Det er ingenting jeg har sagt eller gjort, altså ingenting med meg å gjør sa han. Hvor sannsynlig tror du at han ser på instagrammen min? Har åpen profil. Jeg vet dette er barnslig, men har lagt ut et veldig fint bilde av meg selv som jeg ønsker han skal se😅 Eksen er 30 år, jeg litt yngre. Anonymkode: c5b24...552 Skjerp deg. 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Haha, muligens? Har i hvertfall gjort liknende før med suksess. Anonymkode: 1f15d...375
Kenelz Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Legg ut på insta story daglig og sjekk hvem som har sett det. Om det har gått noen få dager og han enda ikke har sjekket storyen din så stalker han deg mest sannsynlig ikke. Trenger ikke å legge ut et bilde av deg selv på story, men kan dele noe morsomme memes, bilder av hverdagen din, osv. osv. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! (Eks) kjæresten slo opp med meg for litt under 1 uke siden. Vi var bare offisielt sammen et par måneder. Jeg fikk ikke et helt tydelig svar på hvorfor han ville slå opp, men jeg er helt knust. Det er ingenting jeg har sagt eller gjort, altså ingenting med meg å gjør sa han. Hvor sannsynlig tror du at han ser på instagrammen min? Har åpen profil. Jeg vet dette er barnslig, men har lagt ut et veldig fint bilde av meg selv som jeg ønsker han skal se😅 Eksen er 30 år, jeg litt yngre. Anonymkode: c5b24...552 Forstår godt at han gjorde det slutt med deg, du fremstår som særdeles umoden og lite reflektert. Anonymkode: f4b0f...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #8 Skrevet 4. juni 2020 2 minutter siden, Kenelz skrev: Legg ut på insta story daglig og sjekk hvem som har sett det. Om det har gått noen få dager og han enda ikke har sjekket storyen din så stalker han deg mest sannsynlig ikke. Trenger ikke å legge ut et bilde av deg selv på story, men kan dele noe morsomme memes, bilder av hverdagen din, osv. osv. Hvis man skal stalke en eks så ønsker man jo gjerne ikke at den personen skal vite om det da. Jeg ser aldri på storyene til de jeg stalker. Til deg ts så kommer det vel an på fyren. Om han bruker Instagram så kommer han sikkert til å gå innom profilen din. Evt vil venner av han kanskje gjøre det. Det er min erfaring med de fleste kompisene mine at de enten sjekker selv eller så spør venner av nysgjerrighet hvordan går det med den og den eksen og så sjekker vi sammen.. Anonymkode: 09925...e87 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #9 Skrevet 4. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår godt at han gjorde det slutt med deg, du fremstår som særdeles umoden og lite reflektert. Anonymkode: f4b0f...3e8 Det samme gjør du. Anonymkode: 79f3a...143 4
Kenelz Skrevet 4. juni 2020 #10 Skrevet 4. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man skal stalke en eks så ønsker man jo gjerne ikke at den personen skal vite om det da. Jeg ser aldri på storyene til de jeg stalker. Til deg ts så kommer det vel an på fyren. Om han bruker Instagram så kommer han sikkert til å gå innom profilen din. Evt vil venner av han kanskje gjøre det. Det er min erfaring med de fleste kompisene mine at de enten sjekker selv eller så spør venner av nysgjerrighet hvordan går det med den og den eksen og så sjekker vi sammen.. Anonymkode: 09925...e87 Eksen min som slo opp med meg for over 2 år siden stalker fortsatt storyen min. Det er ikke alle som tenker at man sjekker hvem som har sett storyen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #11 Skrevet 5. juni 2020 Alle stalker eksene sine Anonymkode: 8ed38...87f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #12 Skrevet 5. juni 2020 9 timer siden, Kenelz skrev: Eksen min som slo opp med meg for over 2 år siden stalker fortsatt storyen min. Det er ikke alle som tenker at man sjekker hvem som har sett storyen. Ja, så klart noen tenker ikke over det, men det er jo litt dumt da 🙈 Virker jo ganske desperat. Eller så bryr de seg rett og slett ikke om at man ser at de har vært der. Anonymkode: 09925...e87
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #13 Skrevet 5. juni 2020 Det er ikke stalking om han ser det du legger ut på instagrammen din om han følger deg og du har en åpen profil. Hvis dette er stalking, så stalker jo alle alle. Årsaken til at han slo opp med deg, kan jo tyde på at han har funnet en annen. Anonymkode: 95f8e...cd6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #14 Skrevet 5. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, så klart noen tenker ikke over det, men det er jo litt dumt da 🙈 Virker jo ganske desperat. Eller så bryr de seg rett og slett ikke om at man ser at de har vært der. Anonymkode: 09925...e87 Hvorfor skal man bry seg om det? Å se et bilde eller to trenger jo ikke nødvendigvis å bety noenting. Og man kan jo syns et bilde er fint uansett hvem som har lagt det ut; samme om det er tanta di, venninnen eller sjefen. Anonymkode: 95f8e...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #15 Skrevet 5. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! (Eks) kjæresten slo opp med meg for litt under 1 uke siden. Vi var bare offisielt sammen et par måneder. Jeg fikk ikke et helt tydelig svar på hvorfor han ville slå opp, men jeg er helt knust. Det er ingenting jeg har sagt eller gjort, altså ingenting med meg å gjør sa han. Hvor sannsynlig tror du at han ser på instagrammen min? Har åpen profil. Jeg vet dette er barnslig, men har lagt ut et veldig fint bilde av meg selv som jeg ønsker han skal se😅 Eksen er 30 år, jeg litt yngre. Anonymkode: c5b24...552 Han hadde bare ikke de rette følelsene for deg! Det må jo være en ærlig sak det. Man kan ikke tvinge frem følelser, og dere har jo heller ikke vært lenge sammen. Tror neppe det hjelper å legge ut fine bilder; han vet jo hvordan du ser ut Anonymkode: b30a0...f08
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #16 Skrevet 5. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke stalking om han ser det du legger ut på instagrammen din om han følger deg og du har en åpen profil. Hvis dette er stalking, så stalker jo alle alle. Årsaken til at han slo opp med deg, kan jo tyde på at han har funnet en annen. Anonymkode: 95f8e...cd6 Eller mest sannsynlig innså at han ikke hadde de rette følelsene. Anonymkode: b30a0...f08
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #17 Skrevet 5. juni 2020 Skjønner ikke hva du vil med det at han skal se det bildet. Han har jo vært sammen med deg, og vet hvordan du ser ut. Han tar deg ikke tilbake på grunn av et pent bilde. Anonymkode: 8d4dd...cba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå