AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Har nå innsett at jeg er en av de ufrivillig barnløse mennene som etter all sannsynlighet ender opp alene her i livet. Det er en hard "pille" å svelge, men jeg prøver å ikke la det påvirke meg alt for mye negativt og fokusere på det positive, MEN det er ikke lett! Noen som er i samme situasjonen og har noen gode tips kanskje, slik at man klarer å godta at livet ikke ble som man ønsket? Sex og nærhet er jo også viktig for velvære og det blir jo heller ikke akkurat mye av når man er forblir evig singel.Hvorfor jeg ikke klarer å få kjæreste, har jeg ikke noe godt svar på, men er kanskje en kombinasjon av utseende, væremåte, utstråling og mild sosial angst. Hilsen mann i starten av 40 årene. Anonymkode: 5bd41...cb3
Cata Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Jepp, jeg er evig singel. Ettersom jeg nå har rundet 50 og fremdeles alene så innser jeg jo at sjansene for å finne "drømmegubben" er heller små. Har ingen gode råd - selv så bare konstaterer jeg at "jaja, sånn ble det nå" og er i det minste glad for at jeg slipper å være i et dårlig forhold. Dessuten har jeg vært singel så lenge at jeg har lært meg at det har sine fordeler også. 20
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, Cata skrev: Jepp, jeg er evig singel. Ettersom jeg nå har rundet 50 og fremdeles alene så innser jeg jo at sjansene for å finne "drømmegubben" er heller små. Har ingen gode råd - selv så bare konstaterer jeg at "jaja, sånn ble det nå" og er i det minste glad for at jeg slipper å være i et dårlig forhold. Dessuten har jeg vært singel så lenge at jeg har lært meg at det har sine fordeler også. Det er jo trist, synd at det ble slik for deg. Jeg føler derimot at jeg har ett meget stort behov for nærhet, sex og tilhørighet og det behovet blir jo ikke dekt.Det påvirker psyken litt negativt til tider har jeg merket. TS Anonymkode: 5bd41...cb3 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 Dere som er "evig single". Hvor sosiale er dere? Er dere bare sosiale med de samme folka, eller er dere stadig i settinger der dere møter nye folk? Anonymkode: 45864...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Ikke noe problem å få kjæreste. Men vil ikke, så da blir jeg singel da. Har bare elsket en mann i løpet av livet, når jeg virkelig reflekterer over det. Ingen andre kan bli ham, så da gidder jeg ikke. - K32. Anonymkode: 85a57...ef3 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Ja, satt meg selv i «evig singel boksen» nå. Har hatt flere dårlige forhold i 15-år, nå orker jeg ikke mer. Nå skal jeg fokusere på meg selv og ha det fint uten stress og uro. Det er bedre å være alene enn med noen som er dårlig for deg. Selv om jeg savner sex og nærhet, føler en sorg over å aldri få oppleve ekte og trygg kjærlighet, MEN jeg er lykkelig og alene ❤️ Anonymkode: 49514...c2e 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 Jeg har vært alene i alle år egentlig. Da jeg ble 38 gikk jeg inn i en periode der jeg langsomt aksepterte det som et faktum at jeg kom til å bli evig singel. Og- viktigst av alt; det var noe jeg fint kunne leve med. Hadde aldri før opplevet å få en sånn god ro rundt dette før. Tidligere har jeg drømt og håpet og ønsket å finne «the one». jeg stengte alle profiler på nett og kjente at NÅ var jeg klar til å satse på meg og MITT liv. Og vips- så dumpet det en flott mann ned i fanget mitt. Vi er nå samboere ❤️ Så alt er altså mulig ☺️ Anonymkode: e3207...7b0 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #8 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og vips- så dumpet det en flott mann ned i fanget mitt. Vi er nå samboere ❤️ Så alt er altså mulig ☺️ Anonymkode: e3207...7b0 Det er fordelen med å være dame. Anonymkode: 6fd0a...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #9 Skrevet 4. juni 2020 Hei, dere kvinner her som er "evig single", får dere sjansen til å date menn over lenger tid, men dere sliter med å finne den rette? Problemet mitt er at ingen kvinner gir meg en sjanse, pgr av(tror jeg) de egenskapene jeg nevnte i sta. Det gjør det ekstra tungt! TS Anonymkode: 5bd41...cb3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #10 Skrevet 4. juni 2020 Vell, det sies at menn er evig single siden ingen kvinner vill ha dem, mens kvinner er evige single siden de er for "kresne". Vet ikke om det er noe sannhet i det, men man kan jo få det inntrykket av å lese mye her inne. Anonymkode: 5bd41...cb3 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #11 Skrevet 4. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere som er "evig single". Hvor sosiale er dere? Er dere bare sosiale med de samme folka, eller er dere stadig i settinger der dere møter nye folk? Anonymkode: 45864...eb8 Er ikke spesielt glad i "mingling", foretrekker små grupper, så blir relativt sjelden til at jeg møter nye folk. Lettere å finne nye på nett. Anonymkode: 860eb...bb2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #12 Skrevet 4. juni 2020 Vil du bli evig singel da? Mye er opp til deg. Sier ikke at du ikke har prøvd men det er ingen grunn til å gi opp. Her er mine tips: - Slutt å identifiser deg med de ufrivillig barnløse mennene. -Slutt å generalisere. Det er ødeleggende for menn og kvinner som tenker sånn. Alle damer er ikke like. De liker ikke samme ting, de faller ikke for samme menn. Det finnes noen som passer og liker deg. - Ikke gi opp. Da er løpet kjørt. Håp fører til handlinger som igjen kan føre deg til kjæreste. -Opprett en synlig konto her inne og la andre single kvinnene ta kontakt. Kanskje finner du tonen med noen? Så lenge det er liv er det håp. Det gjelder for oss alle. ❤️ Hilsen singel kvinne Anonymkode: 2d402...e05 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #13 Skrevet 4. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du bli evig singel da? Mye er opp til deg. Sier ikke at du ikke har prøvd men det er ingen grunn til å gi opp. Her er mine tips: - Slutt å identifiser deg med de ufrivillig barnløse mennene. -Slutt å generalisere. Det er ødeleggende for menn og kvinner som tenker sånn. Alle damer er ikke like. De liker ikke samme ting, de faller ikke for samme menn. Det finnes noen som passer og liker deg. - Ikke gi opp. Da er løpet kjørt. Håp fører til handlinger som igjen kan føre deg til kjæreste. -Opprett en synlig konto her inne og la andre single kvinnene ta kontakt. Kanskje finner du tonen med noen? Så lenge det er liv er det håp. Det gjelder for oss alle. ❤️ Hilsen singel kvinne Anonymkode: 2d402...e05 Det er sant, men vi mennesker er nok ikke så ulike som mange tror. Det er jo visse fellestrekk menn og kvinner ser etter hos en partner, som kan være biologisk betinget, og det er jo en god mulighet for at jeg mangler noe her..at jeg rett og slett er litt "rar". Men jeg hjelper jo meg ikke selv med å tenke slik, så da er det bedre å være slik optimist som deg🙂 TS Anonymkode: 5bd41...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #14 Skrevet 4. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nå innsett at jeg er en av de ufrivillig barnløse mennene som etter all sannsynlighet ender opp alene her i livet. Det er en hard "pille" å svelge, men jeg prøver å ikke la det påvirke meg alt for mye negativt og fokusere på det positive, MEN det er ikke lett! Noen som er i samme situasjonen og har noen gode tips kanskje, slik at man klarer å godta at livet ikke ble som man ønsket? Sex og nærhet er jo også viktig for velvære og det blir jo heller ikke akkurat mye av når man er forblir evig singel.Hvorfor jeg ikke klarer å få kjæreste, har jeg ikke noe godt svar på, men er kanskje en kombinasjon av utseende, væremåte, utstråling og mild sosial angst. Hilsen mann i starten av 40 årene. Anonymkode: 5bd41...cb3 Ikke gi opp. Vil du ha barn, finn deg en kvinne som du kan ha barn med. Analyser deg selv, finn deg en kvinne på din bølgelengde. Anonymkode: 24709...da2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #15 Skrevet 4. juni 2020 Kvinne 37 her. Jeg har vel begynt å innse at jeg vil forbli evig singel. Jeg møter ikke mange nye folk i sosiale settinger, og om jeg møter noen nye så tør jeg ikke åpne meg. Er nok alt for redd for å bli såret tror jeg. De jeg åpner meg og "satser på" er de nok egentlig innerst inne vet at jeg egentlig ikke kommer til å ende opp med i et langvarig forhold. Jeg vil jo ha noen og det er sårt av og til når man ser "alle" har familie med alt det som følger med. Anonymkode: 665b3...a78 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #16 Skrevet 4. juni 2020 Det er så mange som skriver her at dere er evig single. Herregud, kan ikke du TS lage/oppgi en email adresse her. ❤ Så kan noen kvinner skrive til deg. Jeg er selv godt gift, men forstår din frustrasjon ganske godt. Anonymkode: 24709...da2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #17 Skrevet 4. juni 2020 Jeg slet mye med depresjon og angst i oppveksten og som ung voksen. Jeg prøvde forhold, men klarte aldri å bli i et forhold over tid, for jeg synes det er slitsomt å være rundt folk for mye. Da jeg bestemte meg for å bare holde meg singel og jobbe med meg selv, så fikk jeg en indre ro. Nå har jeg kontroll på egen mentale helse, er aktiv, selvsikker og lykkelig singel. Savner selvfølgelig sex og nærhet, men om jeg noen gang møter en mann jeg vil gå inn i et forhold med, så er det ikke fordi jeg føler et tomrom jeg vil fylle. Det er uansett ekstra vanskelig for meg å finne noen, da jeg ikke har lyst på barn, og helst ville vært med noen som deler mange av verdier, er selvsikker og ikke spesielt klengete. Å være evig singel er ikke nødvendigvis negativt. Da får man fokusere på seg selv og bygge et liv man ønsker og er fornøyd med uten å måtte ta hensyn til en partner sine ønsker. Anonymkode: 79719...91b 4
norw Skrevet 4. juni 2020 #18 Skrevet 4. juni 2020 Jeg har vært singel i mange år, men truffet damer i korte perioder. Er forsåvidt innstilt på at jeg kanskje forblir singel resten av livet, men det er ikke verdens undergang. Det virker nesten umulig å få napp hos litt pene og relativt oppegående damer. Ingen vits i å bli sammen med en dame som jeg egentlig ikke liker på den måten. Bare å fylle livet med noe annet. Interesser, være litt sosial med kompiser om man har. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #19 Skrevet 4. juni 2020 Slik det er blitt, med et samfunn som i større grad blir lagt opp for de rike og/eller ressurssterke, utadvendte mennene gjør det svært, svært vanskelig for menn i en lignende situasjon som meg.. Det er så mange flere krav man må oppfylle i forhold til for bare 10-15 år siden, og det er utenom barn eller ei-spørsmålet. Har klart å jobbe hardt med meg selv psykisk og sosialt de siste 4 åra etter å ha hatt et unødvendig hardt liv før det med en medfødt diagnose, men føler tiden er i ferd med å renne ut siden jeg blir 40 om noen år, og da vil neppe noen norske kvinner være interessert mtp. at jeg ikke oppfyller mange av de nyere kravene som er forventet av en så voksen mann. Er jeg redd jeg også vil forbli evig singel.. Anonymkode: 43751...287
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #20 Skrevet 4. juni 2020 Add til innlegget over: jeg er bare 30, men synes ikke tanken om å være alene resten av livet er ille i det hele tatt Anonymkode: 79719...91b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå