AlfaOmega Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hei! Er det noen som har operert delte magemuskler med kikkhullskirugi? Ble det gjort bukplastikk/fettsuging samtig og hvordan var formen ukene etter? Jeg har etter et svangerskap med stort barn og vektoppgang for 11 måneder siden fått delte magemuskler som gjør at jeg hele tiden ser gravid ut! Trodde slanking ville hjelpe, men fikk bekje fra legen at hverken slanking eller fettsuging ville hjelpe... Ser jo helt oppblåst ut. Jeg ønsker ikke bukplastikk pg arrene og mitt inntrykk er at de fleste gjør « alt» når man opererer! Jeg har fortsatt mye fett på mage, så trodde en fettsuging ville løse alle probleme🙈 Setter stor pris på erfaring, tiden etterpå iforhold til trening og smøbarn og om magemusklene ble « satt» på plass!» Får det ikke dekt offentlig da klippet må være myyyyyyyye større... Har også noen kg til match-vekt, men sliter med å føle meg 6 månedee gravid. Help please🤗
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 11 timer siden, AlfaOmega skrev: Hei! Er det noen som har operert delte magemuskler med kikkhullskirugi? Ble det gjort bukplastikk/fettsuging samtig og hvordan var formen ukene etter? Jeg har etter et svangerskap med stort barn og vektoppgang for 11 måneder siden fått delte magemuskler som gjør at jeg hele tiden ser gravid ut! Trodde slanking ville hjelpe, men fikk bekje fra legen at hverken slanking eller fettsuging ville hjelpe... Ser jo helt oppblåst ut. Jeg ønsker ikke bukplastikk pg arrene og mitt inntrykk er at de fleste gjør « alt» når man opererer! Jeg har fortsatt mye fett på mage, så trodde en fettsuging ville løse alle probleme🙈 Setter stor pris på erfaring, tiden etterpå iforhold til trening og smøbarn og om magemusklene ble « satt» på plass!» Får det ikke dekt offentlig da klippet må være myyyyyyyye større... Har også noen kg til match-vekt, men sliter med å føle meg 6 månedee gravid. Help please🤗 Jeg har ikke tatt bukplastikk, men kun fettsuging i går. Og smertene var faktisk helt uutholdelig, fikk oxynorm med meg bare for fettsuging. Klarte såvidt å reise meg uten å gå i bakken pga kvalme, svimmelhet og smerter. Bukplastikk har mye lengre rekonvalens, men til gjengjeld kan magen din bli helt perfekt. De ordner musklene, fjerner fett og overskuddshud. Er mange som har hatt barn som har gått igjennom det. Mamma har samme problemet, og ho har alltid ønsket å gjøre det, men prisen har satt en stopper. Anonymkode: fbc4d...74d
AlfaOmega Skrevet 5. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2020 Takk, jeg tenker på kun å stramme musklene-ikke bukplastikken pg arrene! Legen ville ikke fettsuge meg da jeg har 10 kg igjen til ønsket vekt og mente at jeg ikke ville bli forønyd... Er du normalvektig? Kan du sende meg pm hvor du gjorde det? Jeg har såpass mye fett at jeg tror en fettsuging burde holde... så evt ta musklene senere-det virker jo som en større operasjon. Håper magen din blir fib og spis smertestillende🤗
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 24 minutter siden, AlfaOmega skrev: Takk, jeg tenker på kun å stramme musklene-ikke bukplastikken pg arrene! Legen ville ikke fettsuge meg da jeg har 10 kg igjen til ønsket vekt og mente at jeg ikke ville bli forønyd... Er du normalvektig? Kan du sende meg pm hvor du gjorde det? Jeg har såpass mye fett at jeg tror en fettsuging burde holde... så evt ta musklene senere-det virker jo som en større operasjon. Håper magen din blir fib og spis smertestillende🤗 Sendt deg en melding! Fortsatt veldig spent, har ikke tatt av meg korsett og bandasjer enda og sett, men kan gjøre det i kveld. Sånn det ser ut nå ser det ut som jeg har fått ordentlig midje 🙏 Anonymkode: fbc4d...74d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Følger denne tråden, da jeg har tenkt på en slik operasjon i mange år. Du sier du måtte ha mye større glip for å få dekket det offentlig? Hvor mye glip har du, og hvordan greier du å måle det? Jeg har født tre barn og er bare 1.55 høy. Har nesten ikke heng, men magen er som en fast "ballong" fra rett under puppene 😣 Ingen strekkmerker faktisk. Greier til en viss grad å holde magen inne, men bukser og undertøy ruller ned når jeg bøyer meg. Greier ikke å kjenne noe glip/mellomrom mellom muskler.. Føler meg ikke noe fin, og synes ikke det er noe stas å pynte meg/gå ut eller bli invitert noe sted, fordi jeg er så bevisst på magen. Er dere andre hemmet av det? Jeg har ellers god helse og er i full jobb med mye aktivitet, men det setter en stor stopp privat! Uff, at man skal være så selvbevisste😕 Anonymkode: afc76...74d
AlfaOmega Skrevet 5. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2020 Jeg var hos plastikk kirug ifm vurdering av fettsuging og hun testet ved å ta fingrene mine på magen mens jeg tok « sit-ups» Man må ha minst 7 cm avstand for å få det dekt... Jeg har kun noen fingre, men det vR dypt... Skal til en annen lege for 2 opinion!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå