Gå til innhold

Returnere vare ikea


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet bom jeg kan returnere en åpnet liftgardin på varehuset å få pengene tilbake? Det går ikke ann å kontakte dem direkte vil ikke vente på svar til imorgen på mail.

Anonymkode: b14e5...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da, ikea tar imot alt.

Anonymkode: 4a6ce...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har svært rause returordninger, og tar i mot det meste. Til og med uten kvittering. Tror kanskje det er sånn at hvis du ikke har kvittering, må du ta tilgodelapp på beløpet, men mot kvittering kan du få pengene tilbake i flere år etterpå. 

Ingenting å klage på der, de er svært velvillige. En gang tok eksen min med tre stk pynteputer fra sofaen sin hjemme som han hadde kjøpt to-tre år tidligere og var lei av, og ba om å få returnere dem, uten kvittering.... og det var helt greit. Han gikk inn i varehuset og kjøpte seg nye ting og fikk bruk for tilgodelappen med en gang. Han var såre fornøyd. Den slags service er det ikke mange butikker som har!

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man kan ikke få pengene tilbake bare en tilgode lapp?

Anonymkode: b14e5...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det går fint. Jeg dro tilbake med et bord jeg hadde delvis montert. Fikk returnert det, ingen spørsmål.

Anonymkode: 8c429...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så man kan ikke få pengene tilbake bare en tilgode lapp?

Anonymkode: b14e5...84b

Det var det de sa til meg sist jeg returnerte noe, mener jeg å huske. Uten kvittering, tilgodelapp. Med kvittering, valg om penger eller tilgodelapp.

Jeg hadde kvittering da, så jeg fikk velge om jeg ville ha tilgodelapp (du får det i form av en kredittkortutseende pappbit med magnetstripe som kun funker hos Ikea) eller pengene tilbake.

Men dette er tre år siden, så jeg kan huske feil. Men jeg er ganske sikker da, på at jeg husker rett og de ikke gir folk kontante penger uten kvittering. Det ville jo være galskap for en forretning?

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Million skrev:

Ikea har svært rause returordninger, og tar i mot det meste. Til og med uten kvittering. Tror kanskje det er sånn at hvis du ikke har kvittering, må du ta tilgodelapp på beløpet, men mot kvittering kan du få pengene tilbake i flere år etterpå. 

Ingenting å klage på der, de er svært velvillige. En gang tok eksen min med tre stk pynteputer fra sofaen sin hjemme som han hadde kjøpt to-tre år tidligere og var lei av, og ba om å få returnere dem, uten kvittering.... og det var helt greit. Han gikk inn i varehuset og kjøpte seg nye ting og fikk bruk for tilgodelappen med en gang. Han var såre fornøyd. Den slags service er det ikke mange butikker som har!

Dumt folk utnytter returordningen så grådig slik at IKEA må slutte å være rause. Folk er så egoistiske og uten forståelse for konsekvenser av egne handlinger. Eksen din burde virkelig skamme seg. Flaut.

Til TS, du får returnert varen.

Anonymkode: 3e89b...df0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dumt folk utnytter returordningen så grådig slik at IKEA må slutte å være rause. Folk er så egoistiske og uten forståelse for konsekvenser av egne handlinger. Eksen din burde virkelig skamme seg. Flaut.

Til TS, du får returnert varen.

Anonymkode: 3e89b...df0

Eksen er en eks av en grunn.... 😉  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Million skrev:

Eksen er en eks av en grunn.... 😉  

Godt å bli kvitt daukjøttet tenker jeg. :)

Anonymkode: 3e89b...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...