Gå til innhold

Dere menn på 22/23år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frister det mest å ha sex med 17/18åring? Eller kvinner 32/33? 

K20

Anonymkode: 88e67...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes 26 og oppover begynner å bli for gammelt for meg

Anonymkode: f1f6b...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den sjalu kjæresten som forsøker å finne ut om typen din er keen på stemoren sin?

Anonymkode: 7d862...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er 39 og gutter i begynnelsen av 20-åra er de som er mest på for å få seg noe om jeg er på byen/konsert/whatever. Nå er vel dette for de ser for seg at milf-sex skal være så fantastisk. Jeg har ingen illusjoner om at det er fordi jeg er vakrere eller et bedre catch for de enn en jevnaldrende.

Anonymkode: abaa2...e09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre. Så mange trettiåringer som skryter på seg det ene og det andre. Gutter liker yngre jenter (helst ned mot pubertet og noe uerfarenhet i sexlivet.) Knew it!;) ts

Anonymkode: 88e67...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synes 26 og oppover begynner å bli for gammelt for meg

Anonymkode: f1f6b...073

Du vil lære ei i senga, ikke å bli lært av ei med andre ord. 

Anonymkode: 88e67...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så godt å høre. Så mange trettiåringer som skryter på seg det ene og det andre. Gutter liker yngre jenter (helst ned mot pubertet og noe uerfarenhet i sexlivet.) Knew it!;) ts

Anonymkode: 88e67...b2d

Det var kanskje å ta litt hardt i eller? Ned mot pubertet? Noen liker vel usikre, unge jenter, men vil tro sexen er mye bedre med noen som vet litt bedre hva de gjør.

Anonymkode: abaa2...e09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var kanskje å ta litt hardt i eller? Ned mot pubertet? Noen liker vel usikre, unge jenter, men vil tro sexen er mye bedre med noen som vet litt bedre hva de gjør.

Anonymkode: abaa2...e09

Jeg et tjue å gammel jente og ikke så erfaren sexmessig. Men får mye blikk og blir ofte sjekket opp. Jeg syntes trettiåringer er gamle og mot overgangen, mange er rynkete. 

Anonymkode: 88e67...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg et tjue å gammel jente og ikke så erfaren sexmessig. Men får mye blikk og blir ofte sjekket opp. Jeg syntes trettiåringer er gamle og mot overgangen, mange er rynkete. 

Anonymkode: 88e67...b2d

Rynker har ingenting å si når kroppen ellers er flott, i tillegg til at man er fantastisk selvsikker og god i senga etter flere års erfaring 🙂

Anonymkode: 7d862...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rynker har ingenting å si når kroppen ellers er flott, i tillegg til at man er fantastisk selvsikker og god i senga etter flere års erfaring 🙂

Anonymkode: 7d862...84e

Kroppen følger vel med, de ser gamle ut. 

Anonymkode: 88e67...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kroppen følger vel med, de ser gamle ut. 

Anonymkode: 88e67...b2d

Den flotteste dama jeg vet om er 45, stram og nydelig kropp. Det spørs hvordan man tar vare på den med sunn mat og trening!

Anonymkode: 7d862...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen følger vel med, de ser gamle ut. 

Anonymkode: 88e67...b2d

Du synes kroppen til 30-åringer ser gammel ut?😅 Dette er nok veldig individuelt, men de fleste 30-åringer holder seg ganske godt. Få ti år til på baken min venn, så kan det være synet ditt endrer seg😉

Anonymkode: abaa2...e09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den flotteste dama jeg vet om er 45, stram og nydelig kropp. Det spørs hvordan man tar vare på den med sunn mat og trening!

Anonymkode: 7d862...84e

Hvor gammel er du? Alle på 50 pluss ville sagt det. Jeg syntes det er så mange trettiåringer som prater om at de har vill sex med gutter i 20åra, men det er nok bare skryt? Gutter i denne tråden vil tydelig ha unge jenter

Anonymkode: 88e67...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du? Alle på 50 pluss ville sagt det. Jeg syntes det er så mange trettiåringer som prater om at de har vill sex med gutter i 20åra, men det er nok bare skryt? Gutter i denne tråden vil tydelig ha unge jenter

Anonymkode: 88e67...b2d

Jeg er 26. Og nei, det er ikke bare skryt, det finnes mange eksempler på unge menn fra 18 år og tidlig tjueårene som utforsker og lærer fra eldre kvinner.. 

Anonymkode: 7d862...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes kroppen til 30-åringer ser gammel ut?😅 Dette er nok veldig individuelt, men de fleste 30-åringer holder seg ganske godt. Få ti år til på baken min venn, så kan det være synet ditt endrer seg😉

Anonymkode: abaa2...e09

😄

Anonymkode: 88e67...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det en nokså vanlig fantasi. Jeg har en vakker og attraktiv kone på over 40 og hun blir ofte "sjekket" opp av gutter på under 20 år, og har fått dickpics fra noen av disse. Hun har ingen interesse av å ligge med noen av disse og vi smiler bare av disse forsøkene (neida, vi LER ikke). Vi er åpne med hverandre og forteller hverandre alt/det meste 😉 så det går greit for min del. Det viser bare at jeg har valgt riktig ❤️ 

Anonymkode: a7922...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det en nokså vanlig fantasi. Jeg har en vakker og attraktiv kone på over 40 og hun blir ofte "sjekket" opp av gutter på under 20 år, og har fått dickpics fra noen av disse. Hun har ingen interesse av å ligge med noen av disse og vi smiler bare av disse forsøkene (neida, vi LER ikke). Vi er åpne med hverandre og forteller hverandre alt/det meste 😉 så det går greit for min del. Det viser bare at jeg har valgt riktig ❤️ 

Anonymkode: a7922...630

Skal 20åringer ha enten ungt eller eldre? Ikke midt imellom?  

Anonymkode: 88e67...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...