Gå til innhold

Snapchatprofiler


Blomstertapet

Anbefalte innlegg

Har gått å tenkt på noe en stund. Det kommer støtt og stadig nye tilskudd til influenser-klubben. Alle med samme ønske - oppmerksomhet. De fleste legger det på bakgrunn av å inspirere ect. Noen forsøk er mer helhjertet enn andre. 

Det jeg opplever er at alle starter så innmari "originalt" men med tiden så er de "alle" kliss like? Joda. Meget generaliserende. Men de begynner å bli mer og mer ekstreme i utlevering av seg selv, "alle" er sponset av Junkyard, pepper.no eller tilsvarende. "Alle" mimer til kamera til keitete sanger i bilen eller danser halvnaken i hagen. "Alle" er er opptatt av de samme tingene. "Alle" elsker leo-print. "Alle" er kroppspositivister. 

Jeg nevner ikke flere navn av en grunn. Yummy mummy har jeg veldig sansen for, som representerer mye av det over, så det er ikke henne jeg tenkte på. Men det er kommet til mange som ønsker å oppnå det samme. Men er det ikke flere som reagerer på dette? Er snapchat blitt gjenstand for kvinnfolk ca 30 år pluss minus som bare prøver å bli kopier av hverandre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegserdeg

Slik tenker jeg også og holder meg mest på tiktok for tiden. Facebook er det bare krangel, instagram skal alt være perfekt og snapchat? Alle er bare kopier av andre som faktisk gjør en positiv forskjell. Kjenner jeg er litt forbannet på alle som slenger ut annonser, sponset og skal ha de falske vippene påfyll 24/7, spiser kun sunne ting og legger ut før å etterbilder av seg selv eller kunder. Skadelig rett å slett, tiktok får man positive vibber! Respektere Veronica, hun gjør en fantastisk bra jobb!👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir bare kopier av hverandre, hele hurven. Glemte å nevne lavkarbo og selvbruning😴 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...