Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe å anbefale?

Anonymkode: d05d4...ff8

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd de fra Love Beauty and Planet, og syntes de er de beste shampooene man kan kjøpe på butikken. De er veganske og ingrediensene er gode nok :) Bedre enn mange av de man får i frisørsalongene hvertfall! Så koster de sånn 70kr ish!

Anonymkode: 916de...158

• Liker 5
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe å anbefale?

nei - gå til frisøren :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rå fra Define bruker jeg. Fornøyd. 

Anonymkode: 38c41...7eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Carrot skrev:

nei - gå til frisøren :)

Har brukt fra frisør, men håret blir så fort fett og de koster meg 400kr, noe som er lite aktuelt nå😅 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt fra frisør, men håret blir så fort fett og de koster meg 400kr, noe som er lite aktuelt nå😅 

Kanskje du vasker håret for ofte rett og slett? 

En frisørshampoo til 400 er i overkant dyrt. Lanza sine for eksempel koster rundt 250, mens EVO starter på 189 hos min frisør.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hva du er ute etter. Med eller uten parfyme?

Selv bruker vi Anglagard serien som er uten parfyme, slik at det ikke kræsjer med deorant eller annen parfyme.

Prøvde forøvrig den veganske dusjsåpa som vi fant på coop extra, den med kokosduft, (hvit flaske med gullfarget lokk) men den ble for kvalmende i lukta for oss. Men kanskje du liker den?

Anonymkode: 1e7a5...e6f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle produkter du kjøper for hår er bortkastet, pumpet full av kjemikaler.

Neste du trenger en neutral håndsåpe uten parfyme, den kan brukes til hele kroppen :) 

Anonymkode: 966b8...b17

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Google: "Love Beauty and Planet is owned by Unilever, a corporation that continues to test on animals"

Vegansk er vel ikke helt forenelig med dyretesting?

Anonymkode: b59fb...74b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle produkter du kjøper for hår er bortkastet, pumpet full av kjemikaler.

Neste du trenger en neutral håndsåpe uten parfyme, den kan brukes til hele kroppen :) 

Det kommer helt an på hvilken hårtype man har. Bare fordi noe funker fint for deg, betyr ikke at det funker for alle andre og at man ukritisk og uten måtehold skal gå rundt å anbefale det. Kjemikalier i det store og det hele er heller ikke noe slemt, ALT er kjemikalier.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Carrot skrev:

Kanskje du vasker håret for ofte rett og slett? 

En frisørshampoo til 400 er i overkant dyrt. Lanza sine for eksempel koster rundt 250, mens EVO starter på 189 hos min frisør.. 

Jeg kjøper en til 20,- på matbutikken. Har tykt og blankt hår. Trenger ikke å kjøpe så dyr sjampo. 

Anonymkode: 8dce7...cfb

• Liker 8
Gjest Tamsi
Skrevet

Har faktisk aldri slitt med fett hår før jeg fikk en dyr frisørshampo til jul et år. Jeg sverger til billigdrit! Selv kjærestens Asan får håret til å skinne.

AnonymBruker
Skrevet

Aussie Mircale Moist (Meny) om du har tørt hår. Kjempebra! 

Anonymkode: 9054a...e2d

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Aussie Mircale Moist (Meny) om du har tørt hår. Kjempebra! 

Anonymkode: 9054a...e2d

Signerer denne!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Define, head and shoulders, sunsilk og response fra garnier funker på mitt hår

Anonymkode: 8d654...2aa

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Google: "Love Beauty and Planet is owned by Unilever, a corporation that continues to test on animals"

Vegansk er vel ikke helt forenelig med dyretesting?

Nei!? 😮 fy fader.... Skal droppe dem fra nå av! 

Anonymkode: b9ff2...d59

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hvilken hårtype man har. Bare fordi noe funker fint for deg, betyr ikke at det funker for alle andre og at man ukritisk og uten måtehold skal gå rundt å anbefale det. Kjemikalier i det store og det hele er heller ikke noe slemt, ALT er kjemikalier.

Dette er løgn, alle hårtyper tåler en neutral såpe. Jeg var også som deg å kastet bort x-antall tusen hos frisører som skal prakke på deg produkter som man ikke trenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er løgn, alle hårtyper tåler en neutral såpe. Jeg var også som deg å kastet bort x-antall tusen hos frisører som skal prakke på deg produkter som man ikke trenger.

Tåler ja, men blir ikke nødvendigvis et fint resultat for alle :) Når jeg bruker neutral forsvinner ikke fettet i håret. Jeg vasker ikke håret daglig, så jeg trenger noe som tar litt fett som legger seg etter et par dager, og dessverre gjør ikke neutral jobben.

Anbefaler shampo-bar fra Lush selv, de koster ca en hundrelapp, og varer mye lengre enn en shampoflaske. Mindre plast også, ingen plast faktisk.

Anonymkode: 1203e...ef1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå har jeg dilla på Fructis Banana Hairfood. Shampo/balsam/kur kjøpt på Prix. Skummer veldig, er god og lukter god, gammeldags banan-bugg-tyggis 😀

Anonymkode: 244b7...23d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fructis banana hairfood liker jeg. 

Testet samme serien i papaya eller var det mango (?), den var ikke så bra. 

Anonymkode: b6aba...9f7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...