Gå til innhold

Lyd som hang seg opp i hodet??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber natt innenfor helsevesenet og opplevde akkurat noe veldig rart.. jobber alene. En pasient ringte på klokka si som har en spesiell melodi, h*n ringte på 3 ganger på rad før jeg rakk å komme meg inn til h*n. Da jeg kom inn så hørte jeg fortsatt ringeklokke melodien inne fra kontoret klart og tydlig (men sånn fjernt som om det kom 15 meter unna og fra et annet rom) kontinuelig så jeg trodde ringeklokken hadde hengt seg opp men den så normal ut, så jeg gikk tilbake på kontoret for å høre om den ringte, men det gjorde den ikke, men jeg hørte fortsatt lyden inne i hodet. Ble veldig stressa av det der, begynte å svette! Begynte å lure på om jeg var gal. Den fortsatte i hodet kontinuelig i ca 5 min... hva kan ha skjedd her??? 😐 det var skikkelig ekkelt. 

Anonymkode: d5cd0...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en forvarsel eller noe

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cinnamondiva skrev:

Kanskje en forvarsel eller noe

Forvarsel på hva ? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forvarsel på hva ? 

Kanskje varsel om at det blir å ringe på nytt eller så kan det være etterdønninger av den ringingen som var. Man kan også av og til høre lyder i hodet etter man har hørt en lyd. Kan sette seg i noen minutter etterpå

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Kanskje varsel om at det blir å ringe på nytt eller så kan det være etterdønninger av den ringingen som var. Man kan også av og til høre lyder i hodet etter man har hørt en lyd. Kan sette seg i noen minutter etterpå

Da var det nok det sistnevnte da, men har aldri opplevd det før. Har opplevd å f.eks ha en sang "på hjernen" men det blir på en annen måte, da hører jeg ikke sangen, men tenker på den mye og går å nynner på den. Nå hørte jeg lyden ordentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Har selv opplevd at en «ringeklokke-lyd» har satt seg fast i hodet mitt etter at ringeklokka slutta å ringe... Lyden satt i hodet mitt i noen minutter før den forsvant... Det føltes rart der og da, men jeg tenkte ikke noe mer over det etterpå...

Anonymkode: 625c2...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...