Gå til innhold

Dere som er gift og har elsker....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan løser dere det? Hva gjør dere for å ikke bli oppdaget?
Hvor har dere sex?

Hvor ofte treffes dere? Hvor lenge har dere hatt kontakt? Har dere kontakt på meldinger/snap også?

Bytter dere ut elsker for å ikke få følelser?

Noen som har fått følelser, deg eller elsker?

Fikk du en reaksjon når elsker forhold ble avsluttet selv om du ikke hadde følelser? 

Har det å ha elsker gjort deg mer kåt? Mer sex med din mann/dame også? 
 

Fordel å ha elsker som er singel eller ikke? 

Anonymkode: a179f...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor fikk dere en elsker? 

Anonymkode: a179f...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle burde hatt en elsker/elskerinne å flykte noen minutter fra hverdagen med, men mye av spenningen ligger i hemmelighetskremmeriet og forbuden frukt.

Jeg treffer elskerinna mi 2-3 ganger i uka, ca 1/2-1 t av gangen, nok til to runder. Begge er gift,, og vi greier oss utmerket uten forhåpninger om noe mer, fordi det er dette som er topp for begge.

Anonymkode: 1e6bd...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk elskerinne da ekteskapet begynte å skrante, var dødt eller døende.Barna gjorde det vanskelig å bryte, så da lever jeg heller litt ekstra noen ganger i uka.

Anonymkode: 1e6bd...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som trenger en elsker,eller elskerinne.........er de største rasshøla jeg vet om,enkelt og greit!

Anonymkode: df4ab...c8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle burde hatt en elsker/elskerinne å flykte noen minutter fra hverdagen med, men mye av spenningen ligger i hemmelighetskremmeriet og forbuden frukt.

Jeg treffer elskerinna mi 2-3 ganger i uka, ca 1/2-1 t av gangen, nok til to runder. Begge er gift,, og vi greier oss utmerket uten forhåpninger om noe mer, fordi det er dette som er topp for begge.

Anonymkode: 1e6bd...33c

Hva sier du til kona da, hvor du skal/er? Tror du hun har mistanke? 

Anonymkode: a179f...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier du til kona da, hvor du skal/er? Tror du hun har mistanke? 

Anonymkode: a179f...0ca

Skulle hatt en elskerinne jeg også,får ikke noe hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slags elsker, men nesten mer som en kjæreste.. forholdet jeg er i har vært på randen en del år nå og mannen har tidvis behandlet meg veldig dårlig.. men vil også prøve å redde ekteskapet og livet vårt sammen.

men så skjedde det at jeg ble forelska, etter at jeg følte meg emosjonelt mishandla av mannen over tid. Utsletta liksom. Mannen var også forelska i ei annen først. Han andre forelska seg også i meg, og vi har kjent på en veldig forelskelse og begjær. Har hatt meldingskontakt daglig i et år. Møtt hverandre kanskje et par ganger i uka, men hatt lite sex. Bare fordi jeg sliter med samvittigheten og har holdt veldig igjen. Men har skjedd noen ganger, etter at jeg til slutt ikke klarte stå i mot. Så her kom følelsene først. Det gjør det avsindig vanskelig å kutte ham, for er glad i ham og kunne levd med ham.. 

vi møtes på kafé osv, el på jobb. Har hatt sex på hoteller, el hjemme hos ham.  Har nok boostet lysten min en del, selv om jeg strever litt m følelsene for mannen. Han har skjerpet seg veldig, men hans svik først, hans aggresjonsproblemer og episoder med fysisk utagering har satt sine spor i meg. Usikker på hvordan jeg skal komme meg ut av dette 😕

 

Anonymkode: 54ea2...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle burde hatt en elsker/elskerinne å flykte noen minutter fra hverdagen med, men mye av spenningen ligger i hemmelighetskremmeriet og forbuden frukt.

Jeg treffer elskerinna mi 2-3 ganger i uka, ca 1/2-1 t av gangen, nok til to runder. Begge er gift,, og vi greier oss utmerket uten forhåpninger om noe mer, fordi det er dette som er topp for begge.

Anonymkode: 1e6bd...33c

To runder på halv time? Hva er det slags kjappis-sex? Er dere kaniner?

Anonymkode: c5058...b4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...