Gå til innhold

Gi det en sjangs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent en halve livet mitt og vi har alltid vært gode venner. Han er snill, god, hysterisk morsom og pen. Vi har for mange år siden rotet litt, og alltid hatt en flørtende tone. Han var forelsket i meg når vi var yngre men jeg følte ikke det samme tilbake. 

For en stund siden rotet vi igjen, og ettersom jeg er eldre og han er eldre kjente jeg på noen følelser. Av felles bekjente fikk jeg vite at han liker meg, men jeg har ikke tatt noe initiativ eller snakket med han om dette på grunn av vi er så gode venner. Jeg er derfor usikker på om jeg var villig til å risikere vennskapet vårt. Dette er rundt en måned siden. 

Plutselig for noen uker siden sender han bilde av at han er med en jente og at hun skal sove der. Etter dette snakker jeg bare vennskapelig til han. Forstår ikke helt hvorfor han gjorde dette om han liker meg, men har vært litt avvisende pga vennskapet så kan være derfor. 

Nå kjenner jeg at jeg har fått tenkt en del og er villig til å se om det kan utvikle seg til noe mer. Men jeg er nå redd for å si dette til han pga dette bildet, i tillegg til at det er over en måned siden jeg hørte han hadde følelser. Han har endret seg i måten han snakker til meg etter dette. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ddecd...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier selv at dere har vært venner en god stund og at han liker deg og at han har likt deg lenge. Dersom du ikke gir noe tegn til å ville være sammen med han så er det din egen feil. Jeg skjønner godt at han går videre siden du ikke gir noe beskjed.

Nå som han er sammen med noen andre så begynner du å utvikle følelser for han? Jeg synes du bør la han fortsette litt med jenten han allerede har begynt å etablere seg noe med. Hvis du kontakter han nå så synes jeg at du er veldig egoistisk og viser lite hensyn til han. Bare forsett å ha et godt vennskap til han, hvis du setter pris på et godt vennskap. Det er det beste tipset jeg kan gi.

Anonymkode: 9fdbb...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sier selv at dere har vært venner en god stund og at han liker deg og at han har likt deg lenge. Dersom du ikke gir noe tegn til å ville være sammen med han så er det din egen feil. Jeg skjønner godt at han går videre siden du ikke gir noe beskjed.

Nå som han er sammen med noen andre så begynner du å utvikle følelser for han? Jeg synes du bør la han fortsette litt med jenten han allerede har begynt å etablere seg noe med. Hvis du kontakter han nå så synes jeg at du er veldig egoistisk og viser lite hensyn til han. Bare forsett å ha et godt vennskap til han, hvis du setter pris på et godt vennskap. Det er det beste tipset jeg kan gi.

Anonymkode: 9fdbb...e31

Dette var en jente han hadde one night stand med. Skrev ikke noe om at de er sammen?

Anonymkode: ddecd...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ville teste ut din reaksjon med å sende bildet? :)

Anonymkode: 60964...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...