Gå til innhold

Har snus blitt billigere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snuset i en del år nå, og det siste året har snusen jeg bruker koster 94 kr. De siste par ukene har snusen kostet 89 kroner. Jeg synes det er litt rart da tobakksvarer er ting som vanligvis bare øker i pris? Noen som vet hvorfor det koster 5 kr mindre nå? 

Anonymkode: 9bffb...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kostet det 89? 

Anonymkode: 2b5f3...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har reagert på det samme. Han handler stort sett på Joker eller Obs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet på joker for 2 dager siden. Kostet ikke noe mindre enn før

Anonymkode: 2b5f3...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kun er på kiwi at det koster 89 kr. De har en kampanje hvor vi får rabatt på de 200 mest solgte varene 

Anonymkode: 382a7...8a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bestille snus på nett levert rett i postkassen? Kjøper man et tårn så ligger prisen pr boks på ca 77-80 kroner.

Levert i postkassen og det er fri frakt.

Anonymkode: f0db6...935

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagt merke til prisfall på Coop extra også. Fra 94 ned til 89.

Anonymkode: 4465e...f95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til det på rema.

Anonymkode: 9c915...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Prisene ble sett ned i slutten av mars for og kunne være konkuransedyktigere mot grensehandel og netthandel. 

Anonymkode: 67e05...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.  Jeg har betalt 89 kr for snusen både på Rema, Coop Extra og Kiwi. Stusset bare litt over at de faktisk setter ned prisen på snus? Trodde det var mye strengere når det kommer til tobakksvarer. 

Anonymkode: 9bffb...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus har kostet 89 på Kiwi en stund hvert fall, men vært dyrere på enkelte butikker. Kanskje de andre nå har blitt oppmerksomme på dette og har satt ned prisen? Er jo ikke lov med priskrig på snus, men regner med at f.eks Rema vil ha samme pris som Kiwi. Handler alltid på Kiwi, men måtte kjøpe snus på Bunnpris for en stund siden og fikk sjokk over prisforskjellen.. 

Anonymkode: 46386...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2020 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det kun er på kiwi at det koster 89 kr. De har en kampanje hvor vi får rabatt på de 200 mest solgte varene 

Anonymkode: 382a7...8a0

Det gjelder dagligvarer. Snus er ingen dagligvare🙄 Tviler stekt på av snus uansett er mest en-solgt-vare uansett.

Anonymkode: b372f...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det avgiftene som har gått ned, eller er det fortjenesten til butikkene som har gått ned?

Anonymkode: bde76...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...