Gå til innhold

Flat mage og smerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ganske flat mage, litt stram-flat.

Nå opplever jeg ømhet og/ eller smerter. Kan det være fordi den flate magen "presser" organene i mageregionen? Litt dumt spørsmål, kanskje.

Anonymkode: 12eeb...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er nok en annen årsak. Vært slik lenge? Noen endringer i kosten? 

Anonymkode: c48c2...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan ikke være derfor. Ømhet og smerter kan være mye forskjellig, men som regel er det på grunn av noe du har spist

Anonymkode: d0ca9...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selv bli øm i organene😂 leveren min vises litt fra utsiden og jeg føler den er veldig eksponert og øm innimellom. 

Anonymkode: 190b3...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan selv bli øm i organene😂 leveren min vises litt fra utsiden og jeg føler den er veldig eksponert og øm innimellom. 

Anonymkode: 190b3...128

Har du fått sjekket dette? For høres ut som forstørret lever..

Ts, flat mage er nok ikke grunnen. Det er jo ikke noe nytt for kroppen. Kan du være støl? Luftsmerter? Gravid? Sulten? Er det veldig vondt ringer du legevakten. Kan være blindtarmen, tarmslyng og masse annet.

Anonymkode: b1936...11b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått sjekket dette? For høres ut som forstørret lever..

Ts, flat mage er nok ikke grunnen. Det er jo ikke noe nytt for kroppen. Kan du være støl? Luftsmerter? Gravid? Sulten? Er det veldig vondt ringer du legevakten. Kan være blindtarmen, tarmslyng og masse annet.

Anonymkode: b1936...11b

Jeg har alltid hatt det sånn. Moren min også. Hun gikk til legen når hun var ung, og de sa det var pga lav fettprosent/undervekt. Jeg er lik henne. 

Jeg har heller ingen av symptomene på forstørret lever. Drikker ikke alkohol og tar ikke medisiner. 

Anonymkode: 190b3...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt det sånn. Moren min også. Hun gikk til legen når hun var ung, og de sa det var pga lav fettprosent/undervekt. Jeg er lik henne. 

Jeg har heller ingen av symptomene på forstørret lever. Drikker ikke alkohol og tar ikke medisiner. 

Anonymkode: 190b3...128

Da burde du nok gå opp i vekt. Det er ikke sunt for kroppen å være undervektig. 

Anonymkode: a0a87...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du nok gå opp i vekt. Det er ikke sunt for kroppen å være undervektig. 

Anonymkode: a0a87...c8c

Det vet jeg. 

Anonymkode: 190b3...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt det sånn. Moren min også. Hun gikk til legen når hun var ung, og de sa det var pga lav fettprosent/undervekt. Jeg er lik henne. 

Jeg har heller ingen av symptomene på forstørret lever. Drikker ikke alkohol og tar ikke medisiner. 

Anonymkode: 190b3...128

Da moren din var ung hadde legevitenskapen kommet mye kortere enn i dag. Ta en ny tur til legen og få oppdatert kunnskap. Om du er undervektig er det bare en ting å gjøre: øke daglig kaloriinntak. Det er lett å gjøre med litt søking på nettet for info. 

Anonymkode: b1936...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...