Gå til innhold

Hagemøbler fra Rusta?


Tesss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber i Rusta og vil ikke egentlig anbefalt noe vi selger, det er latterlig dårlig kvalitet på det meste. Noen av utemøblene er helt ok altså, men det aller meste ruster, rottingen revner, fargene blekes i solen osv. Jeg ville i alle fall aldri kjøpt noe møbler fra oss med mindre jeg kun hadde planer om å bruke det i 1 sesong...

Anonymkode: 3c328...22f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er på sesong to av et sett, men hun tok det inn i vinter. 
Torino er vel den hun har på balkongen sin. 

Anonymkode: 88c6a...66e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i Rusta og vil ikke egentlig anbefalt noe vi selger, det er latterlig dårlig kvalitet på det meste. Noen av utemøblene er helt ok altså, men det aller meste ruster, rottingen revner, fargene blekes i solen osv. Jeg ville i alle fall aldri kjøpt noe møbler fra oss med mindre jeg kun hadde planer om å bruke det i 1 sesong...

Anonymkode: 3c328...22f

De fleste møbler falmer når de får sol på seg enten inne eller ute. Utemøbler skal vel dekkes til om vinter eller tas inn. Rotting som revner er vel feil i produksjon eller feil bruk. Jeg har hagestoler fra Rustad og er veldig fornøyd. Utrolig at du som jobber hos Rustad kommer med dårlig pr om sin egen arbeidsplass. Men noen ganger får man det man betaler for. Har hatt dyre utemøbler som ikke holder mål og vært dårlig kvalitet. Så tror ikke Rustad skiller seg ut sånn sett. 

Anonymkode: 36c97...edd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, får se hva det blir til. 4000 for ett sett med sofa og bord er jo veldig billig da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man tar litt vare på det og dekker det til så tror jeg det skal gå bra :)

Anonymkode: 2d07d...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Baden Baden stoler fra Rusta. Kjempefornøyd!! 

Men skulle jeg lagt mange tusen ned i møbler, ville jeg nok valgt Ikea. Av erfaring er de veldig kundevennlige hvis noe ikke holder den kvaliteten som ble forespeilet. De er ikke nødvendigvis så mye dyrere enn Rusta. 

Anonymkode: ec57f...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...