Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker i alle kategorier kan være utro. Hvem som er pene, kommer an på øyet som ser. 

Anonymkode: 7873a...192

Sannhet med modifikasjoner. Langt de fleste ville sagt at Brad Pitt er penere enn Per Sandberg (det er bare 4 år mellom dem).

Anonymkode: 9d6b2...c1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannhet med modifikasjoner. Langt de fleste ville sagt at Brad Pitt er penere enn Per Sandberg (det er bare 4 år mellom dem).

Men begge kunne vært utro. 

Anonymkode: 7873a...192

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å ''få meg noe''. Blir stadig sjekket opp på byen. Jeg er i et forhold med ei utrolig nydelig dame, så har jeg samtidig denne tankegangen: - Jeg kan aldri være utro mot dama mi, for det å såre henne på denne måten er totalt uaktuelt. Skulle det skje noe som gjør at jeg tviler på forholdet, så får man heller ta en prat for å finne ut av ting. Enten går det, ellers så går det ikke. Ikke gå bak ryggen på partneren din! 

Dette gjelder for alle pene mennesker der ute. Alle er pen på sin måte og ingen er stygge. it's that simple. 

Anonymkode: 7222d...540

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Feks Bjarne Brøndbo i DDE er klassisk eksempel på at uattraktive mennesker kan være utro. Tror det heller ligger i mentaliteten til mennesket. 

Anonymkode: be5fd...3c2

Er man kjendis i den kategorien kan man velge å vrake i damer uansett hvor man ser ut, spesielt når man ferdes i miljøer med mye alkohol og fest. 

Anonymkode: 9c81b...8a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste jeg kjenner som har vært utro har vært mindre pene mannfolk. 

Vet også ei smellvakker dame som dro fra sin ganske så kjekke ektemann for en fyr med et litt pussig utseende.. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 07097...570

Skrevet
På 3.6.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Har alltid lurt på hvem som er utro? For hvem vil involvere seg med «stygge» folk? Er helt serriøst, lurer veldig.

Anonymkode: b8a2d...eae

Etter min erfaring er det to kategorier som er notorisk utro:

Noen er attraktive og får mange muligheter som de utnytter. Ofte menn. 

Andre er mindre attraktive, eller i alle fall mindre selvsikre og søker bekreftelse der de kan finne det. Ofte kvinner.

Jeg tror ganske mange kan være utro i en fase hvor et forhold virkelig holder på å gå i dass. 

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg kjenner er ikke noen kjekk mann men han har en veldig sjarm og bruker den for alt den er verdt.. han løper rundt i Norge bak ryggen på sin samboer (som tilgir han gang på gang) og sprer rundt seg med kjønnssykdommer. Navnet hans begynner på O og han bor i Vestfold/Telemark.

Anonymkode: 30d71...3f6

AnonymBruker
Skrevet

Nesten hvem som helst kan være utro. 

Veldig rart spørsmål egentlig, jeg tror jeg kjenner eller kjenner til et titalls for ikke å si hundrevis av utro personer. Vet du ikke om noen og kan se selv hvordan og hvem de er? Det med hvem som vil involvere seg med "stygge" folk er jo også et dumt spørsmål med tanke på at "stygge" også får pult og har kjærester.

Jeg vet om veldig lite pene og veldig pene som er utro, utseende er en faktor i mye i livet men ikke bestemmende her - utro folk finner du over hele spekteret, og de er det av en rekke forskjellige årsaker.

Anonymkode: 7bdc8...ca5

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Nei, med den logikken hadde jo ingen stygge fått kjærester i det hele tatt. Hvorvidt man er utro, kommer nok mye mer an på personlighet, kvalitet på forholdet man er i osv. enn utseende.

AnonymBruker
Skrevet

De aller aller fleste mennesker er helt vanlige, hverken stygge eller vakre, og hvem som helst kan være utro. Hvordan man ser ut har heller ingenting som helst å si for hvordan man føler seg innvendig. Mange nevner bekreftelsesbehov, men det er ingen automatikk i at "mindre pene" har et større bekreftelsesbehov (husk at de har tross alt en mann/kone/kjæreste som elsker dem og synes de er fine), mens de "pene" tror selv de er så deilige at de ikke trenger jakte på andres bekreftelse. De som tror sånne ting har både null innsikt i psykologi og også null innsikt i hva som er årsaken til utroskap. 

Anonymkode: 1524e...ce6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror ikke pene mennesker er mer utro.

Når det kommer til menn er det så og si alltid makt som teller.  Menn med makt faller jenter som fluer for. Er de kjekk i tillegg så kan de velge og vrake, drittsekk eller ikke. Jo drittsekker har enda mer draget. 
Damer, utseendet spiller mindre rolle, så lenge hun har puls er det grelt.

Anonymkode: 57a3b...185

AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2020 den 20.53, Isambard skrev:

Etter min erfaring er det to kategorier som er notorisk utro:

Noen er attraktive og får mange muligheter som de utnytter. Ofte menn. 

Andre er mindre attraktive, eller i alle fall mindre selvsikre og søker bekreftelse der de kan finne det. Ofte kvinner.

Jeg tror ganske mange kan være utro i en fase hvor et forhold virkelig holder på å gå i dass. 

Så det er kvinner som er usikre og søker bekreftelse som er utro,mens menn gjør det fordi de er attraktive og ikke klarer å si nei. Nå har jeg hørt det og 😂

Tror det er omvendt jeg.

Anonymkode: 5e258...231

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det er kvinner som er usikre og søker bekreftelse som er utro,mens menn gjør det fordi de er attraktive og ikke klarer å si nei. Nå har jeg hørt det og 😂

Tror det er omvendt jeg.

Det tror jeg og 😂

Anonymkode: 050ea...80c

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er omvendt jeg.

Det er min erfaring. Hvis dere har en annen erfaring er jeg åpen for det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som ser bra ut er ikke utro, de trenger ikke bekreftelse.

Anonymkode: f0b50...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke si det gjelder alle men ofte er det

folk med dårlig selvtillit.

Anonymkode: f0b50...d3c

• Liker 1
Skrevet
På 3.6.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Har alltid lurt på hvem som er utro? For hvem vil involvere seg med «stygge» folk? Er helt serriøst, lurer veldig.

Anonymkode: b8a2d...eae

Stygge folk finnes ikke. Skjerp deg.

Skrevet

Hei😀

Etter min erfaring, så kan man være utro uavhengig av utseende. Tiltrekning mellom enkelte personer, kan til tider være vanskelig å forstå seg helt på.

Har selv vitnet til ei flott jente, som avviste en attraktiv gutt som hun holdt på med for en one-night stand med en godt voksen mann med dobbelt så høy alder. Motivasjonsfaktorene til å være utro, sette grenser og selvkontroll ellers, er også relativt.

Jeg tror det finnes partnere i langtidsforhold der begge elsker hverandre, men så kanskje man ikke finner hverandre særlig seksuelt attraktive på samme måte som før.

• Dette kan være midlertidig eller permanent

Ting kan gå bra lenge og man opplever å ha kontroll, men så havner man plutselig i en situasjon, der man blir veldig opphisset av en annen (julebord med jobben f.eks.) og om det går begge veier og man kjenner det bruser på innsiden, så tror jeg det er flere der ute som ikke har motstått begjæret... Når det er sagt, så er jo det litt "forbudt  å snakke om", eller "ikke akseptert sosialt sett flere steder i samfunnet".

• Tror det finnes mange der ute, som holder tett på sine dypeste  hemmeligheter og sidesprang.
  • Missforstå meg rett, det finnes nok like mange som forholder seg trofaste også.  

M/27

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Men ingen av dem er spesielt pene da. Min mening.

Anonymkode: d6158...108

AnonymBruker
Skrevet

Vi schtøgge er også utro. Blir så glade når vi får oppmerksomhet, vet du, at det går rett i hodet på oss.

Anonymkode: f3fcf...cdf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...