Gå til innhold

Periodontitt og korona

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig ha time til rens i April, men spesialisttannlegene kan jo ikke ha åpent pga korona. :( Er det noen andre med periodontitt som har fått timen avlyst, og som vet når de åpner igjen? Det er ofte lang ventetid og, tenk på alle de med langkommen periodontitt, hva gjør de nå egentlig..?

Anonymkode: 9822d...f81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er det derfor jeg ikke får tak i tannkjøttspesialisten ja. Trodde de hadde vanlig drift siden vanlige tannleger har det. 

Anonymkode: ae993...d33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er nok i gang igjen nå, hvertfall delvis. Coronasituasjonen har påvirket alle som går i behandling, både tannlege og leger. 

Anonymkode: 1d8f8...52d

AnonymBruker
Skrevet

Vet at de banlige tannlegene hsr startet, men hørte at det ble lenger igjen til tannkjøttspesialistene kunne negynne igjen. Vet ikke hvordan det er nå. Vil få renset opp under tannkjøttet. 😕

Anonymkode: 9822d...f81

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg i Oslo åpnet de opp i slutten av april. Var til rens 4 mai

Anonymkode: 58986...490

Skrevet

Tenker det er veldig individuelt, du får ringe... 
Har de stengt, er det sikkert en svarer som sier noe om når de tenker å starte opp igjen, ev så har de kanskje en nettside?
Vanlige tannleger er i alle fall i "full fart" igjen

AnonymBruker
Skrevet

Spesialisten jeg går til stengte aldri og har fortsatt åpent. Mange av pasientene er jo akutt. Har man symptomer får man selvsagt ikke komme, men jeg ble henvist til en såkalt smittevernsklinikk som tok imot pasienter med symptomer når jeg selv hadde det. 

Anonymkode: eeb27...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...