AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Skulle egentlig ha time til rens i April, men spesialisttannlegene kan jo ikke ha åpent pga korona. Er det noen andre med periodontitt som har fått timen avlyst, og som vet når de åpner igjen? Det er ofte lang ventetid og, tenk på alle de med langkommen periodontitt, hva gjør de nå egentlig..? Anonymkode: 9822d...f81
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Herregud, er det derfor jeg ikke får tak i tannkjøttspesialisten ja. Trodde de hadde vanlig drift siden vanlige tannleger har det. Anonymkode: ae993...d33 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 De er nok i gang igjen nå, hvertfall delvis. Coronasituasjonen har påvirket alle som går i behandling, både tannlege og leger. Anonymkode: 1d8f8...52d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Vet at de banlige tannlegene hsr startet, men hørte at det ble lenger igjen til tannkjøttspesialistene kunne negynne igjen. Vet ikke hvordan det er nå. Vil få renset opp under tannkjøttet. 😕 Anonymkode: 9822d...f81
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Hos meg i Oslo åpnet de opp i slutten av april. Var til rens 4 mai Anonymkode: 58986...490
enkefru Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Tenker det er veldig individuelt, du får ringe... Har de stengt, er det sikkert en svarer som sier noe om når de tenker å starte opp igjen, ev så har de kanskje en nettside? Vanlige tannleger er i alle fall i "full fart" igjen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 Spesialisten jeg går til stengte aldri og har fortsatt åpent. Mange av pasientene er jo akutt. Har man symptomer får man selvsagt ikke komme, men jeg ble henvist til en såkalt smittevernsklinikk som tok imot pasienter med symptomer når jeg selv hadde det. Anonymkode: eeb27...3ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå