Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg ønsker å abonnere på familie Spotify så kjæresten min og barna hans deler med meg. Men jeg får beskjed om at man må bo i samme hus.
Må man ha samme adresse for å abonnere på dette ? Barna hans har adresse hos moren og han og jeg har ulike adresser 

Anonymkode: 46b8b...d53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det korte svaret er nei. Men det er ikke helt lovlig da. Vi har famileabonnement og svigerinnen min har en bruker hos oss, selv om hun ikke bor sammen med oss. Jeg vet de har snakket om å sjekke opp dette med sporing av adresse, men jeg tviler på at de bruker ressurser på det. 

Anonymkode: 6c9af...173

Skrevet

Mine barn deler min, men vi har ikke samme adresse

AnonymBruker
Skrevet

Man skal i følge vilkårene til Spotify bo under samme tak, og det kan hende Spotify i fremtiden vil sjekke dette ved at deltakerne i et familieabonnent må "verifisere" sin adresse gjennom Google Maps:

https://www.dinside.no/mobil/slik-vil-spotify-sjekke-at-du-ikke-snylter/71604124

Hvordan denne verifiseringen skal foregå skrives det ikke noe om, men det betyr nok lite for folk som bor i Norge i alle fall, ettersom Google Maps på ingen måte er styrende register for hjemmeadressen, det er folkeregisteret. 

Anonymkode: ed5a1...c1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...